29 sept. 2011

MURĂTURI.

- Da domle, aşa este. Astia au instinctul matern mai dezvoltat.
- Vezi, chestia asta nu o inteleg eu, măi Sile. Dacă a nascut, nu trebuie să aibe toate, acelaşi instinct matern?
- Păi nu. Pentru că..... Hai să vedem. Bem toţi la masa asta? Bun. Dacă e să iei acu alcolemia fiecăruia unul este mai beat şi altul mai puţin beat şi..
- Şi mai taci dracu din gură. Auzi aci, chestie majoră. Nuţi, zice că se destrama USL-ul.
- Te-o fi sunat pe tine să-ţi zică.
- Da, dar a răspuns nevastamea. Şi a rugat-o pe ea să-mi transmită. A scris cu mănuţa ei, fraiere.
- De ce dracu duc aştia grija altora? De ce nu işi văd de ai lor , că slavă domnului sunt de milă . Eu nu inteleg?
- Nu-ş cum se face, dar astazi eşti cam bătut in cap Gică. Nu intelegi multe. Băi fraere, îi fute grija de alţii, că pe ei nu mai are cine să-i fută, nu vezi? Sunt mari şi tari.
- Suntem.
- De ce ne bagi în oală cu matale domn Costică ? Dacă eşti membru de partid treaba lu matale. Apropo, dacă era la fel, dar invers cum tot mata zici, cum te purtai?
- Adică?
- Noi ne inscriam în partid şi matale rămăneai pe afară. Vezi, noi nu avem greţuri, dacă eşti sau nu în partid?
- Da mişto-ul ?
- Aia nu se pune.
- Eu zic , că îl arde pe boul ăla de Orban.
- Să-l ardă, dă-l in ranga mea de bozgor.
- Asta e domn Costică. Uite cu cine facem noi politică. Mă refeream la Orban ăla, de l-au pus ministru la fonduri.
- Şi cine crezi că o să-l ardă?
- Cine? Păi in primul rănd, Nuţi.
- Nu cred.
- Ba să crezi. Şi chiar dacă ăla, se prinde de ceva, iese piratu şi parcă vezi că o pune pe Nuţi
- Cu botul pe labe.
- Ai trănti-o. Îl schimbă pe ăla. Tu nu vezi că Nuţi a ajuns şi analist politic ca...
-Ha, ca atunci cand se lăuda singură. Băi, ce am mai răs.
-Voi nu vedeţi cum umblă cu miliardele. Ca nevasta-mea cu borcanele de murături. Ce mai, cabinetul doi. Eu nu zic, o fi cum o fi, dar să-i dai ataţia bani pe mană e prea de tot.
- Ohoho, să vezi cănd o aparea şi madam Vacks.
- Bună.
- Are şi minister greu, trebuie să o recunoşteţi. Dezvoltare regionala. Nu-i de colea. Pănă află ăia că au trims banii....
- De cănd are Vacks minister?
- Vorbeam de Nuţi.
- S-au şi cheltuit.
- Auzi, cică îi dă şi cadastru. Realizezi? Căţi bani o să aibă pe mană, mama, mama.
- Pe mană da, dar în geantă....
- Cine o pune mă?
- Am zis şi eu aşa, piticu, că na, el semnează.
- Măi, dacă e capabilă.
- Ori căt ar fi un om de capabil, nu are cum să le vadă şi să le rezolve pe toate. Ce dracu, nu ne-am învăţat minte?
- Hoho. Au trecut douzecişiunu de ani de atunci.Noi am uitat după cinci şi l-am reales pe pirat. Ce dracu să mai vorbim, mai proastă naţie, eu nu am văzut. Exact ca atunci cănd divortezi, că nu o mai suporţi şi după un timp pe cine dracu ei de nevastă? Tot paia. Pormă te vaiţi că ai luat-o. De fapt reluat-o. Suntem cretini rău de tot.
- Unii, au făcut treaba asta, de mai multe ori.
- Să ştii că nu mă miră. Parcă vezi. La anu, ies iar aştia. Punem pariu?
- Sacoşa....
- Sacoşa curului. Dă-o in măsa de sacoşa. O ei şi şi îi pupi pă portofel. Votezi cu aialalţii.
- Da şi aştialalţii sunt grămadă.
- Nu zic că nu. Dar poate nu e aşa. Nu ai de unde să ştii, pănă nu incerci. Cel puţin, de aştia de acum, ne-am convins. Şi nu au stat un an, doi, ci aproape op. Eu unul, m-am săturat de reformele pulii.
- Cică piticu, vrea să facă remaniere, că e nemultumit cum absorb aştia.
- Mai bine, cum o sug.
- Aţi vazut? Dacă nu au supt cum trebuie, vorba ăstuia, îi mai pune să sugă odata. Îi iartă Nuţi. Iar măcar de la primul supt şi tot le-a rămas ceva. Dar pe lăngă supt, trebuie şi să lingă. Asta e.
- Băi, cănd vă aud, asta e, asta e, mă apucă nebuneala. Şi.....Mata, cănd nu erai in partid, te-ai dus la vreun miting? Nu, că ziceai că s-a stins lumina. Parcă se stinsese soarele.
-De atunci umbla domn general să ne pacalească. Că s-a stins lumina şi el s-a inscris in partid.
- Pănă la anu mai e . Eu mă găndesc la euro asta, cacamaş pe el. Trebuie să plătesc rata.
- Dacă ai fost bou şi ai făcut-o in euro. Trebuia să-l asculţi pe guvernator.
- Eu ascult doar de marinar.
- Felicitări domn Costică. Felicitări. Da vezi mata că marineru, nu spunea asta atunci.
- Măi ştiţi ce e bine? Mai ţineţi minte, cand toată lumea zicea că e criză şi marineru zicea că nu e ? Acu, ăsta zice că o să fie şi poate nu e.
- Să dea dumnezeu.
- Mai dăi în colo, toţi sunt nişte murături.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu