1 sept. 2011

BOSTANUL

- Agripino, mai avem cuburi?
- Normal. Macar dastea mai avem.
- Baga doua. Mai, tu stii ce e ala pescaj? Poate stii, doar in supa de rosii cu galusti.
- Sef vezi, dasta o sa ramai singur sef. Pana si barbosul ala te-a parasit.
- Ce spui domnle. Da care, ca sa dea dracu, doar dastia am avut. Mai, astia cred ca daca isi lasa barba ma sperie pe mine.
- Deci cate cuburi?.
- In functie de pescaj. Eu am nava grea....Pai, mai fata tu crezi, ca eu cand bateam ...ei ce sa mai zic ca oricum nu pricepi. Baga unu sa vad cum e adancimea apei ca crez ca nu e facatura. De unde l-ati luat?
- Virgula
- Mai ai o bila alba. De unde l-ati luat?
- De la Mega.
- E bun. Auzi, cum dracu isi pot alege unii asa consilieri fato? Asa destepti. Eu am avut mana proasta. Asta sa fie paguba. Auzi, tu ce ai face daca il vezi pe unu, ca vrea sa se sinucida in fata ta?
- Adica?
- Adica isi pune bostanul pe sina. Tu ce faci?
- Doamne sef...... Caut sa-l conving sa nu faca asta; ca e pacat ca viata...
- Tralala si opresti circulatia in tara si trebuie sa mai lucrez cu tine. Mai, de ce nu sunteti toti ca ala alu ala cu prune in gura care a fost consilier ca tine si l-a pus Fane 2 ministru si..
- Ha ha ha de patru ori ha.
- Ai uitat un ha, Agripino,
- Acum urmeaza. Ha, cine crede, ca nu l-a pus Fane 2 ministru.
- Asa si crezi ca il convingi pe ala sa nu se omoare? Vacks.
- Cu ea ce aveti?
- Cu cine? Bai, nu am chef sa ma obosesti acum. Scade pescaju, Agripino si naufragiem.
- Si ce ati fi facut dumneavoastra, daca se se sinucidea ala, in fata dumneavoastra?
- Nici prin cap nu mi-ar trece, sa-l conving sa nu faca lucru asta. Cautam banda scoci si ii legam eu bostanul de sina. Si sa-l fi auzit eu, ca zice ceva, ca oracaie ca striga, ca injura. Ca de sapte ani injura astia si?
- Sef iar injuraturi, vorbe urate...
-Cine a zis Agripino asa ceva. Doamne, cine a vorbit urat fata. Ca, daca vreau sa spun si eu o vorba mai asa ca atunci cand bateam marile si oceanele, imediat incepi: "Va spun lu doamna!".
- Si cine a spus tiganca imputita de fata cu doamna, eu?
- Hai, scade pescajul si ma enervezi si a venit Nutzi?
- E la mare
- Mamaaaaaa
- Va spun lu doamna.

Nota mea
Goguţă să fiu al naibii dacă ştiu ce să bag.
Mă mai gândesc.
Dar cât mă gândesc eu, ia verifică pescajul meu.
Eu zic că-i bun.
Fix două degete!
.

6 comentarii: