8 sept. 2011

INFORMAŢIE ŞI SIMŢURI.

- Băi, vă spun eu, dacă nu este informaţie, pierzi frate fară probleme,fară discuţie. Poţi să ai cea mai buna dotare, cel mai nou armament. Degeaba, degeaba. Ascultaţi-mă pe mine, că am fost atăţia ani in armata, ştiu ce spun.
- Dacă nici mata nea Costica, atunci cine?
- Poţi să faci misto Gică, pană măine, dar ăsta e adevărul.
- Băi să ştii că are dreptate.
- Să ştii că am. Ai informatia, că aia au milioane de tancuri, mii de avioane catralioane de soldaţi. Tu ştii ca ei se duc incolo şi ştii că ei nu stiu, că tu ştii unde se duc ei. Bun. Acu, ce faci tu? Te pregăteşti cu armamentul pe care il ai şi instrueşti soldaţii…
- Şi pe domn general nea Costica şi..
- Şi vezi ce bou eşti? Te pregăteşti şi pac pe la spate.
- Ca marinaru, cănd se duce Nuţi la mare, vine şi pac pe la spate şi....
- Sile,nu fi mărlan.
- Vezi la domn general, cum a schimbat macazul? Dar ce am zis băi. Vine după ei şi le spune că sunt tampiţi cu toţii.
- Nea Costică ai dreptate, ai informatii, eşti tare! Nu ai, ai supt-o!
- Inseamnă ca nevastă-mea are informatori buni, mă frate-miu. Păi de unde dracu ştie ea, că urmează să vin eu beat acasa? De unde ştie? Că mă simte din capu strazii.
- Stă unu cu telefonul in strada şi cum te vede cum sună. Măi paparudă, astea au al douzecidemiliardelea simţ, mă.
- Eu ştiam că omul, nu prea are multe simţuri şi nu prea dezvoltate.
- Oamenii da, dar femeile nu.....
- Pe dracu
- Băi, aşa este, băi. Tu ai văzut că ele ştiu ce gandeşti tu? De unde dracu ştiu? Au simţuri pe care un om nu le are. Degeaba spui tu, că nu e aşa, că e pe dincolo, după o partida de urlete, ajungi la concluzia că aşa e. Cum a zis ea.
- Da, dar asta e manipulare.
- Pe dracu, manipulare. Ele simt că tu eşti bou şi pană la urma zici, ce vor ele şi zici. Ăsta e simţul patrusute douzeci şi opt.
- Căcăt.
- Căcăt, necăcăt, asta e. Şi mai e o treaba. La ele simţurile se ascut pe zi ce trece. La noi se duc dracu. Este domn Costică?
- Mie imi spui.
- Zi Sile.
- Iar după ce nasc, ai belit-o prietene. S-a triplat numarul de simţuri. Că mai are şi de la ălă micu sau aia mica. Iar la tine s-a dus dracu şi mirosul. Ai văzut cum se uită la tine, cănd nu ai chef decăt să stai ca foca şi să nu faci nimic?
- Da mă te strapunge, zici că e laser.
- Ăsta e simţul văzului, cu patruzeci de mii de subsimţuri ale văzului, pe care un om poa să se dea şi in cur şi-n cap, nu are cum să-l aibă. Ele il au. Am zis odata sa-o pacalesc. Adică sa-i pacalesc simţurile. Nu mai fac asta, cate zile oi avea.
- Adică?
- Mă prinsesem eu, că ea s-a prins ca vreau s-o dau la intors. Nu aveam chef să fac ceva. Zic, nu vreau nici de al dracu.
- Şi nu te-a prins că ai gandit asta?
- Vorbea cu masă şi aia are, de doua ori mai multe simţuri ca ea,aşa că, credeam că s-au anihilat. Zic, Doamne, că rău imi este. Doamne, mă doare si mijlocul cum mă mai doare capul. Mă văitam de incepusem să cred şi eu. Ştii căt i-a trebuit? Trei secunde
- Ieri la salcie, nu te durea capul. Curăţă ceapa.
- Să nu imi spui ca ai curaţat ceapa?
- Am curaţat şi rosiile, dacă vrei să ştii, adică ce mi-e mai drag pe lume, să mă umplu de zeama aia. Asta e. Băi dacă mă facea mama femeie, de-a dracu căutam să am şi mai multe simţuri. Aşa, de a dracu.
- Păi ce, ele cum fac cănd se intalnesc, sau vorbesc la telefon? Cică invaţă reţete noi. Aiurea, invaţă, sau fură simţuri noi, cu care să-i termine pe oameni.
- Da maică-ta, nu are mă simţuri dastea?
- Mai are, da nu se pune. Se pun la taică-miu.
- Auzi, da nu am auzit ceartă la voi aseară, mă? V-aţi certat?
-Nu, dar astazi sigur. Cand m-o simţi cum şi cănd vin e clar.

4 comentarii:

  1. La multi ani!!!!!!! Mariiiiiiilor.Sa va dea dumnezeu cat mai multe simturi.
    La multi ani Marinilor!!!!!!!Sa va dea dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ihim, eu la mulţi ani nu le doresc!
    Eu le doresc:
    LA MULŢI BANI!
    că dacă au bani, au şi sănătate şi toate celelalte!
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Document intern al PSD: Liderii, sfătuiți să-l menajeze pe Oprescu

    Citiţi mai mult: EXCLUSIV EVZ. Document intern al PSD: Liderii, sfătuiți să-l menajeze pe Oprescu - Partide > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/exlusiv-evz-document-intern-al-psd-944654.html#ixzz1XM60syKK
    EVZ.ro
    La multi ani Sorinache, la câţi mai mulţi ani...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai, acu decat, Livache
    Parca mai bun e Sorinache.

    Nu am gasit alta rima

    RăspundețiȘtergere