10 sept. 2011

CREMA DE ZAHAR ARS.

Mie imi place foarte mult crema de zahar ars. Sotia mea cunoscand acest lucru a decis sa-mi faca o bucurie. S-a apucat de treaba.
De atata lupta politica, pe mine ma apucase somnul. M-am retras in dormitor sa sifonez asternutul. Cand sa ma intorc a treia oara pe o parte, apare nevasta-mea.
- Scuze Goguta, imi cer scuze.
- Aoleu, ai ars crema.
- Nu, crema e la cuptor. Mai tii tu minte, cate i-am zis noi de “bine” lu Nutzi si piratului.
- Vara asta ?
- Nu numai. Imi retrag “urarile”. Imi cer scuze. Am fost o proasta, cand am zis, ce am zis.
- Stai domle, nu spuneai tu, ca degeaba se da gramada, dar asta nu e turism.
- Spuneam atunci. Acum nu mai spun. Acum zic, ca are dreptate. Trebuie investitii.
- In detergent si mopuri
- Poti fi serios?
- De ce nu sunt serios ma? Ce, gondola nu trebuie maturata?.
- E clar, nu mai pupi. Si comandantul, doamne cum mai plangea.
- De ce dom'le de ce pangea? Si unde plangea? La Ciresica?
- La prezentarea toamna/iarna a sefului mafiei lu Nastase. Pentru viitorul tarii , pentru pensionari, pentru ei, pentru americani, tu crezi ca e simplu......
- Unde plangea?
- Ti-am zis.La mare
- Si tu de ce plangi? Adevarul este ca ma simteam penibil. Sa pierd plans de presedinte de tara si mai ales in direct.
Stai, nu te ambala asa, de fapt nici nu prea stiu la ce te referi. De ce plangi?
- Investii. Investitii ..Mai daca si americanii se iau dupa noi, ce sa mai vorbesc. Iti dai seama? Magazie ala, a zis ca suntem destepti. Adica nu noi romanii, ci marineru, Nutzi, Fane 2, Robertina, aia mica, toti domnule toti ai lor.
De ce nu i-am votat si eu ? De ce doamne,de ce?... Ai grija tu de crema.
.
.
Vezi, femeile, sunt mult mai sensibile ca noi.
Ca ii vota ea, ca nu ii vota ea, tot Robertina numara.

3 comentarii:

  1. si mie imi vine sa plang.si nu am votat cu astia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce are crema cu politica? hahaha

    RăspundețiȘtergere
  3. Crème brûlée e ca politica şi politica e ca crème brûlée!
    Maronii!
    Diferă doar mirosul!
    Politica pute a rahat!
    Hahaha

    RăspundețiȘtergere