14 sept. 2011

GEAMBAŞ DE PREŞEDINŢI.

Şi cum a fost şefu? Haideţi, mor de curiozitate.
- Stai mă fato ai un pic de răbdare. Stai să-mi trag sufletu. Nici nu m-am dezbracat,zău aşa. Mă ce ţie şi cu femeile astea. A fost bine, cum să fie altfel. Păi crezi, că mă invita Obama, dacă era să fie nasol. A mers totul ca pe roate, mă rog sau roţi, cum vrei tu.
- Dar Omaba parcă a plecat.
- Ce să facă domnule omul,ce să facă?. A aparut aşa o chestie pe moment. Doamne, căt s-a mai scuzat, că ii pare rău, că dacă ştia amăna vizita cu căteva zile. Stai domle liniştit, i-am zis, nu e un capăt de ţară. Mare chestie. Dacă calendarul meu internaţional, imi permite, vin din nou căt pot de repede.S-a mai liniştit. Cum stăteam eu aşa la un whisky, ca faceam gargară, cu cine crezi că mă pomenesc.Cu Obama domnule.Zic, ce e frate? Auzi şi tu Agripino şi-a anulat vizita aia şi a revenit. Zice, domn preşedinte, m-am găndit bine si nu am vrut să pierd întalnirea asta. Haideţi la mine în birou, să stam la o tacla. Măi fato mă uitam la el, avea ochii plini de bucurie. Una, alta, ţine la poporul lui, nu am ce să zic. M-am prins eu, nu prea are încredere în papagalul ăla, de vicepreşedinte a lor. Că cine ştie ce se mai întămplă. Eu spun ceva şi ăla înţelege altceva. Să ştii, mare lucru e să ai colaboratori de prima mănă. Doamne,doamne, mare noroc avem noi, cu Fane 2, cu Nuţi, cu Robertina,cu fimea,cu ministri aştia. Tu nu vezi? Unu şi unu. Îţi spun eu,care sunt geambaş de preşedinţi. Dacă săracu Obama, avea măcar jumate din ce avem noi în partid şi guvern, nu mai erau acu de răsul lumii. Nu au oameni de calitate. Chiar mă gandeam să ştii, că după ce mai taie Fane 2 ceva şi se pun lucrurile şi mai bine pe fagaşul lor, să-l trimt acolo. Da stai să vezi , ce chestie mi-a propus omul.Să mă duc să-l ajut in campania electorală? Tu ce zici?
- Pe mine mă intrebaţi? Întrebati-o pe doamna, nu pe mine.
- Unde e, la călarie ?
- Nu mă refeream la,ci la..
- O iau cu mine, fără discuţie. Şi pe Vacks. Căt o să stăm ? Doua trei luni, îi punem pe picioare, căştigă ăla un nou mandat şi ne intoarcem.
- Aici cine rămăne?
- Să ştii că ai dreptate, nu pot să las ţara aşa de izbelişte. Îl iau pe Fane 2 şi o las aici pe Nuţi. Oricum ştii bine, că ea e primă. Mai e Robertina, e Fluturică, e Coimănică ăla. Ce nu e deajuns? Şi îl mai las şi pe speriatul ăla,cum îi zice mă, ăla de i-a zis lu Boc, Fane 2, ăla cu broasca în găt ? Avem Deveselu Agripino, relizezi? Căţi nu ar vrea să aibă Deveselu lor. Un parteneriat complex, pe domenii diferite, securitate, investitii, sanatate, relatii comerciale intensive, care aseaza Romania printre ţările credibile ale lumii civilizate. Ăsta sunt . Şi de aceea m-a votat prostimea. Pacat ca sunt limitat. De constituţie, la doar doua mandate. Să îmi aduci aminte să o schimb. Si mai avem ceva…predictibitate deci seriozitate in relatiile externe. Aşa găndeşte poporul , toţi intr-un cuget si o simţire,să ştii. Ţi-am mai spus. La orice întălnire nu mai scap de ei.
- De pupalaci?
.
.
- Nu domnule,de şefi de stat,şefi de guverne, şefi de..
.
.
- Mă rog.
- Aşa. La o adică, dacă se incurcă cumva treaba, dar nu văd de ce, îl aveţi şi pe Livache. Pănă atunci, termina şi fimea a mare, cu mişcarea ai a ei. Am auzit că e buluc la inscriere, lume ceva de speriat. Ce să fac fată, îi vezi pe toţi cum ma roagă, ba una, ba alta. Nu îmi stă in caracter să-i, mint, să zic una şi să fac alta, doar mă cunoşti.
- Ştiu şi eu, vine iarna şefu si mie cam frică.
- Asta-i bună, iti las bani şi mai cumperi nişte lemne.
- Nu de iarnă, ci de oameni, că nu prea o duc ei...
- Scuză-mă Agripino. La lefurile şi pensiile lor? Atunci săracii americani, ce să mai zică. Incet, incet mergem spre globarizare fato. Nu ai vrea să fii secretara şefului de glob ? Mă găndesc foarte serios să-mi depun caditatura. Nevasta mea, că nu, că s-a săturat, că prea mă implic in problemele globului, că mă imbolnăvesc, mai bine să mergem pe mările şi oceanele lumii,ca femeile.
- Mă luaţi peste picior? Ei, aş vrea eu, dar credeţi că se poate?
- Cum să nu domnule, cum să nu. Crezi că o să-mi iau altă secretară? Şi cum îţi spuneam.....

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariile celor doi,Zev Ling şi Frank Ling,de pe blogul E.U, m-au inspirat în postarea postată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Obama nu primeste in birou boschetari, fosti traficanti de blugi si cingo.

    RăspundețiȘtergere
  4. jagardelele pupatoare de catargut prezidential au trecut si la ceaun de fata de purtator. MISCAREA POPULARĂ-ACU SA VEZI LIMBI.S-A NASCUT STEAUA ROMANIEI-ELENA SUNA URAT AU TRECU LA IOANA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si ce vroiai monser,să rămană a mare fară colegi?
    Că s-a săturat tasu de mirosul din pdl.Vorba aia, liberal dupa vremea lu Nae, la Anvers.Ce a zis.Pune fata tatii, de un partid, aşa cum trebuie, cum e invăţata famelia noastra, de dreapta.Că la o adică, dacă se impute treaba, îl face tactu rapid de stanga.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vizita lui basel la casa alba a fost un fiasco . Obamel l-a salutat din mers si a acceptat rugamintile de a se fotografia cu el . Asta-i vizita istorica pe banii de criza ai romanilor .

    RăspundețiȘtergere