16 sept. 2011

CE AVEM NOI AICI.

.
- Degeaba cărcotiţi voi, dar treba asta e bună. Eu mă simt mai in siguranţă.
- Acu că eşti cu noi, sau aşa in general?
- Mă Sile, mai mult ca inainte. Cu rachetele astea cu Deveselu.
- Adică, dacă aruncă coana mare cu tigaia după matale, pac zbărnie racheta.
- Nici nu mă aşteptam de la tine Gică la altceva. Domn preşedinte nu s-a dus de florile mărului, acolo in America. S-a dus să ne apere pe noi, pe mine, pe umflatu asta, pe Goguţă, pe noi toţi, aşa să stii.
- De tigăi.
- Domn general, mişto sau nu, aştia, au şi ei dreptate. Aceste acorduri ne bagă automat in conflictele de interes globalist ale Israelului, via Statele Unite. In aceste zile, situatia din Orientul Mijlociu este intr-o situatie critica, daca analizam ultimele evenimente petrecute intre Israel, Egipt si Turcia.
- Goguţă are dreptate. Îi doare în rangă pe americani de noi.
- Nu trebuie mă, să se apere şi ei intr-un fel.
- Cum dracu. Pe 20 septembrie se va hotarî recunoasterea statului Palestina.Este?
- Aşa cică.
- Vezi. Este exclusă o confruntare armată intre Israel si lumea arabă?
- Să-i fut.
- Să ştii că asta aşteaptă ei. Să-i fută domn general nea Costică.Iranul ce crezi că aşteapta?
-Tot asta.
.
.
-Bine. Iar cum Israelul beneficiază de protectia NATO, nu este exclusă angrenarea in acest conflict si a altor tari membre NATO. Noi ce facem? Ce ştim mai bine, o sugem. Romania reprezintă din acest punct de vedere o punte de lansare a atacurilor catre Orientul Mijlociu si acest lucru ne pune in pericol securitatea tarii. Să vezi matale cum o să zbărnie SM 3 pe deasupra capului. O să zici că mai mişto era cu tigaia lu coana mare.
.
.
- Eu ca fost militar...
- Da, nu mai numeri izmenile, ci rachetele. Un alt pericol, cauzat de acceptarea scutului anti-rachetă pe teritoriul Romaniei, il reprezintă procesul de inarmare ce-l va adopa Rusia. Ce crezi că va zice rusnacul? -Au, piratul şi-a montat rachete la Deveselu. Am belit-o.- Este exact ce nu trebuia să se mai intample: prezenţa armată a ăstora pe teritoriul Moldovei.
- Unde mă, la Iaşi?
- Republica Moldova animalule. Şi orientarea rachetelor balistice catre Romania.
- Am auzit că rusnacii au deja rachete care să le anihileze pastea. Unele SLMB Sineva, parcă.
- Dracu ştie. Şi dacă nu le au acu, le fabrică măine. Mă mie cel mai tare mi-e frică de arăboi.
- Gigă stai liniştit, că se duce marinaru şi rezolvă.
- Să vezi că incepe jidanu bataia cu arabu şi o belim noi.
- De parcă ar fi prima dată Sile.
- Eu nu inteleg ceva......rachetele astea nu au incărcătură. Nici, explozivă, nici nucleară, biologică sau chimică. Şi atunci ce dracu fac mă?
- Băi bombă, sunt proiectate pentru a distruge rachetele ostile pe o rază de 500 de kilometri prin forţa impactului.
- Adică?
- Adică, stă racheta aşa cu baidaracele in sus la Deveselu, să uită pe sub rochia vreunei tărănci de acolo şi pac sună telefonul. Alo-alo-sunt Zbărci, de la radaru floc sculat- Vezi că vine racheta de la araboi. Asta se scoală se scutura de praf, sare in aer. Dacă nimereşte racheta arabească la 500 km îi dă una peste bot .
- Şi dacă nu o nimereşte?
-Asta, e am fript-o.
-Dar, să vezi ce or să se frigă alea, din Deveselu ....

4 comentarii:

  1. Moamă să vezi poporul românesc mulatru! A mai tare combinaţie: oltean + negru, ăştia se mişcă şi iute dar vorbesc şi repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prazul ca prazu, da să vezi ştiuleţii! Oare vin cu împerchetoare cu tot? Nu de alta dar dacă ei le consumă pe a noastre, noi de ce nu pe ale lor?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai de ce?
    Pe marile si oceanele lumii,cand era sa fie ceva, de vreo treaba, care nu se putea ca sa se faca, cand nu era cineva care stia despre ce era vorba si in cazul in care aparea ceva la orizont care sa semene cu atunci obligatoriu se lua masura ca acel cineva despre care nu se stia dar care nu ne mirosea adica nu imi mirosea a plosnita nu se putea ca sa nu-PRO-Tv..

    RăspundețiȘtergere