10 sept. 2011

ACUSICA.

Mi-a dat telefon acusica, domn general si mi-a spus ca pe 12 09 la ora stelara fara zece, Air Force unu , v-a ateriza in parcarea de la Tancabesti. Piratu in costum national uneperist, va urca la bord. Bordul navei Columbia Pictures. Care va fi ancorata pe lacul Snagov. Vizavi(asa se scrie?) de catedrala neamului, a lui Videanu. Ctitorita de Nutzi. Care e inca in constructie. Nu Nutzi. E voie nunufonie?
Baracka a plecat la Los Angels, sa isi tunda parul. Pubian. Stie ca piratului nu-i place. Cu par. Cu gogosi da. E maestru. Si are draci. Baracka. Ca piratu vine cu Nutzi si nevasta, sa, Michelin, nu vrea sa isi schimbe anvelopele, cu alea de toamna, iarna. Ca Nutzi, a gasit la mana a doua anveloape, de moare lumea. Dilema asta, o avea si Sile,care dorea ca sa ..Casa isi doreau toti, dar nu se mai dau credite usor. Usor ar fi din vanzari anterioare. Anterioare sa stiti ca nu mai sunt la moda, va putem servi un posterior. Posterior si mie mi-ar placea, dar sa fie cat de cat apetisant si crocant la muscat si portocaliu. Portocaliu nu, ca nu face, lumea s-a scarbit de culoarea asta, dar va putem servi un alb, sau un verde.Verde se facu si domn general, nea Costica, cand i-am telefonat, sa-i spun ca a avut dreptate si in loc sa stau, sa curat frunzele moarte din gradina, ar fi fost mai bine sa ma duc cu dansul la sedintele de partid. Pardidul unde se da masa gratis, dupa fiecare sedinta. Sedinta am avut si ieri, iar seful, ne-a spus ca o s-o belm de tot.Tot la asta m-am gandit si eu cand in loc sa dorm, am scris asta. Asta nu ar fi nimic, dar pentru ce vine Air Force unu la noi? 
.
.
La noi oricum, e mai bine ca la ei, ca ei nu au mamaliga. Mamaliga poa sa explodeze, dar mai buna e cu mujdei si peste proaspat,  fript pe gratar. Gratar oricum nu mai avem acum, ca putem spune ce vrem.Vrem noi multe, dar putine putem sa ducem Ducem, ducem, da ia sa mai duca si ei.Care ei dom umflatu Sile? Ca ei e ei si noi e noi.

Un comentariu:

  1. Pardidul unde se da masa gratis? Păi nu-i psd-ul? Aici toţi i-au masa gratis şi in genunchi cu muştar... că de la toţi le place micu mare cu muştar, dom'ne!

    RăspundețiȘtergere