12 sept. 2011

ORASUL CONDUS DE JAVRE

- Da nea Costica, unde e?
- Mi-a dat telefon , a zis ca are ceva treaba.
- O fi la sedinta.
- Nu, ca madam general este acasa.
- Ati vazut bai , ca marinaru pleaca in America.
- Ca pleaca e treaba lui, ca nu o fi si-a noastra. Chestia e ca se intoarce. Asta e problema noastra.
- Lasa domle, poate vine cu ceva de acolo.
- Aduce filme 14d. Uite-l pe domn general.Ha,ha..Ce mers teapan are.
- Ce vrei ma, general de izmene.
- Tanti Mariana, mai adu o bere pentru domn Costica.
- Nu beau.
- Haida,e de rau. Nici o bere ? Lasa , ei porma o ciunga si nu te miroase .
- Nu mai am voie doua saptamani. Ca pot sa turbez.
- Eu, daca nu beau o zi, turbez
- Sile, daca ai fi in locul meu, ai face la fel. M-a muscat o javra . Bine ca nu m-au muscat si
ceilalati , ca sarisera vreo patru.
- Care bre?
- Dracu stie care?  Ca au venit pe la spate. Nu am avut timp sa ma apar. Si nu-s de ce dracu, ca trec pe acolo zilnic.
- Da, dar nu erai membru de partid. Am auzit ca javrele astea, au de mii de ori mirosul mai bun ca al nostru.
- Bai nu e de ras. Eu de cand m-a muscat, stiti, javra aia a lu Mircea, de la cinci, merg cu frica pa strada. Ma uit peste tot. Cum vad o javra sau mai multe
trec pe partea cealalta. Cateodata merg pe mijlocul strazii. De la metrou pana acasa fac vreo zece minute. Am numarat odata 42 de caini. Unul si unul. Hraniti bine. Faceam slalom, cand pe un trotuar, cand pe celalalt. Cea mai a dracu, e o catea de blocul de langa noi. Are vreo sapte pui. E rupere cu aia
- Pai nu are ma cercel in ureche? Ca cica daca sunt castrati nu mai sunt asa rai.
- Cacat. Musca si mai rau. De oftica, ca nu mai au coaie.Caca-m-as in legile lor sa ma cac. Bai,javrele fac legea, futule muman, cur.
.
.
- Zoofilule.
- La guvernantii astia, ba tampitule. Sile, tu cum dracu de ai scapat pana acu?
- Eu am traseu bine stabilit. Nu ma abat nici un centimetru , ca altfel am cacat steagul. Pe unde trec, s-au invatat cu mine. Daca merg in alta zona si ma ataca folosesc  spray -ul.
- Mai s-o ia dracu de treaba. Trebuie sa mergem cu pistolul dupa noi, in orasul nostru? Caca-m-as in legile lor azi si maine. Sa-i schimbe frate numele. Sa se numeasca, Catelesti, nu Bucuresti.
- De vina sunt oamenii, bai , nu cainii.
- Ce eu am zis altceva? Ai vazut-o pa madam Sivia de la Opt? "Sa-i manace mama de latratori si pazitori" si tranc cu mancarea pe asfalt. Pute ca toti dracii. I-am zis odata, sa-i ia in casa, daca e asa de iubitoare de animale. Frate, m-ai bine imi bagam un bat in cur. A inceput sa oracaie ca ..dracu sa o ia . Am lasat-o in pace. Acu a inceput sa adune si pisici. Fiecare scara are o Silvia a ei.
- Zicea coaie fripte ala de la prefectura, ca daca omoara cainii, ne invadeaza pisicile.
- Rahat. Ati vazut, la noi sunt opt javre. Pisici, dracu sa le ia ,ca nu le-am numarat si Marin de la doi s-a trezit cu un soarece in casa. Ne facem dracu de ras.
- Si ce nu e asa. Ciorile au plecat in alte tari.
- Sa-i fut si paia. Ai vazut ce ziceau prin anii 90. Ca suntem rasisti,ca ...Acu sa-i tina domnule,sa-i educe ei pe tigani. Dracu poate sa-i educe pastia.
- Cel mai misto, ar fi sa dam drumul la caini peste granita.
- Aia ii omoara. Aia nu sunt iubitori de animale ca madam Sivia. Ica, Muica.....
- Lege clara domnule. Amenzi mari, super mari pai ce dracu. Ma duc undeva in vizita si trebuie sa ma duc cu tancu? Prind javra, sapun. O prind pa Silvia .
- O fut.
- ......o amendez sa-i mearga fulgii. Tine domne javra, pisica, sobolanul, iguana, camila, pizda matii, ce vrei. Dar tine-o in casa, in curte, in dracu sa te ia.
- Eu o sa ridic problema la partid.  Vreti sa castigati primaria, so pa javre.
- Asa domn Costica, fii rau.
- O sa zica,ce ii doare gura?Ei merg in limuzine.Mata sa-ti cumperi pantaloni vatuiti.

5 comentarii:

  1. Nu,nu trebuie omorati.Adunati,castrati dusi in adaposturi.Primariile prefecturile sa se implice mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vorbesti domnule? Si noi sa fim obligati, ca odata pe saptamana, sa mergem cu flori la ei, la adaposturi,nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. gogutza tu dai amenda si eu o fut pe Silvia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cainii sunt o problema.Si nu numai in Bucuresti

    RăspundețiȘtergere