3 oct. 2011

DUŞMANII IMI POARTA PICĂ.

- Sef, va aduc aminte, că m-aţi rugat, să vă aduc aminte astazi, că trebuie să incepeţi cu corupţia.
- Eu te-am rugat aşa ceva? Şi cum să incep cu corupţia, că sunt maestru. Să o termin asta ,  da.
- Vă pun inregistrarea şef.
- Doamne şi te-am rugat să nu m-ai spui aşa ceva. Or să aibă timp ăia, să pună inregistrările după ce îmi termin mandatul, mai lasă-mă să respir un pic. Ai fost la spital?
- Păi nu am nimic. De ce să mă duc?.
- Te rugasem să vezi , ce au mai făcut ăia cu RMN-ul. Au găsit piese?
- Nu au bagat incă la piaţa. Scuze sef, mă mai răd şi eu un pic.
- Hai că mă apucă şi pe mine răsul. Mi-am adus aminte de ceva. De chestiile cu gargara. Agripino tu ştii că eu nu pun alcool in gură.
- Nu aţi pus, sau nu mai puneţi?
- M-ai văzut tu cu alcool in mană?
- In mănă nu , că nu aveaţi cum, dar cu paharul v-am mai văzut.
- Faceam gargară Agripino, gargara. Adică puneam in gura, clateam gura,scoteam sunetele alea mişto şi scuipam. Nu inghiţeam. De unde să ştie ghiolbanii. Vai de mama lor. La fel ziceau şi de Votcăroiu. Şi? E bine mersi, ce îmi doresc şi mie de altfel şi intregii noastre ţărisoare, care a plecat bine mersi pe drumul reformelor fără de intoarcere, a luptei pentru un trai decent pentru mine, pentru fimea a mare şi a mică, pentru Nuţi, pentru Ancuţa,pentru fratemiu, pentru cuscru lu fratemiu şi pentru neamurile lui, duşmanii îmi poartă pică că n-au valoarea mea si pune de o gargară, că vezi sau auzi că am răguşit. Ce au facut aia aseara?
.
.
- Care ăia şef şi la ce?
- Am auzit că s-au întalnit la ceas de seară.
- Da, au avut şedinta cu Fane 2. Au măncat şi au băut ca sparţii.
- Vezi daia sunt eu la cuţite cu Fane 2 si cu talibanii aştia Agripino, dasta. Băi fato cred că am rămas singurul care mă lupt cu toţi şi pentru toţi. Mai am căţiva papiţoi , da aia sun în linia paişpe. Alde Frank, alde Zev. Cum dracu să nu fii la cuţite? Eu spun una, ăia fac exact ce spun eu. Repet a mia oară. Mie dor de adrenalina pe care mi-o provoca papionatu. Doamne, ce dor îmi este de un scandal dăla uriaş. Scandal, dar mergea mai bine. M-au lăsat să fiu jucător? Ei au vrut-o. Acu, o gramada vor să inoculeze ideea, că din cauza mea, nu merg treburile bine. Vezi, de asta oamenii cu capul pe umeri, care vor progresul şi numai progresul trebuie să ni se alăture, mie, lu fimea a mică şi a mare, lu Nuţi, lu Ancuta, lu tine.
- Şef, eu nu am treabă cu dastea, şef.
- Nu ai, nu a. Trebuie să ai Agripino ca eşti de-a noastră acuşica dacă lucrezi cu noi. Ce dracu să-i cer lu Fane2 ? Să p..
- Vă spun.
- Se micţionează pe ei, aşa e bine? Are dreptate Furnal ăla, cănd afirmă că una este acumularea de cunoştinte si cu totul altceva , competenta, caracterul si buna credinta. Ce inseamnă Agripino buna credinţă?
- Depinde.
- Credinţa in mine şi în ai mei, că am rămas aproape singur Agripino. Da ştii ce îmi pare mie bine? Normal că nu ştii,nu ai de unde să ştii . Că aştia din Usl se duc dracu. Ai văzut, umflatu ăla de Piedone intr-o parte, Marean intralta, aia de la televiziuni intralta, alţii intralta de nu mai ştie omul cate intralta sunt.
- Sef, da credeţi că omul , trebuie să se uite la televiziuni , ca să vadă că nu o duc in partea aşa cum ar vrea ei, ci intralta?
- Agripino, căt a durat de cand te-ai tu şi păna ai nascut?
- Normal 9 luni.
- Vezi şi era bine dacă naştei la 7?
- Nu era foarte bine. Mă chinuiam mai mult cu ăla micu.
- Aşa fata tatii, aşa Hai că te aduc pe calea cea bună. Toate eforturile mele pentru reformă, durează Agripino, durează, ca să iasă ceva aşa bun, pentru mine, pentru fimea a mică şi a mare, pentru Nuţi, pentru Ancuţa pentru cuscru, na că dacă e cuscru lu fratemiu e şi al meu nu ?
- Nu.
- Cum nu. Deci dacă e fratemiu..
- Nu asta. Nu e bine, că nu e pentru toţi, ci numai pentru căţiva.
- Aici ai dreptate. Dar am şi eu limitele mele, oricăt aşi fi de galactic. Da ştii ce? De ce mama dracu , dau aştia vina pe mine pentru orice, nu inteleg să mă tai. Şi uite am 8 ani de domnie.
- La mai mulţi sef.
- Doamne ajută. Dacă merge la comuniştii aia de rusnaci..ce eu sunt mai prost?
- Nu
- Vezi.
- Ma refeream la faptul că ar trebui umblat niţel pe la constituţie, pe la legi, ca să fie ca la ăia.
- Habar nu ai la ce te refereai, sunt chestii mai de substanta Agripino. Toate lumile, că de ce a plecat Nokia şi că dacă a plecat ce punem în loc, da nu i-am auzit şi eu să vorbească de lucruri importante, gen stadionul din Cluj, părculeţul din Popleaca , gondola de la Ţăndărei, lucruri majore, Agripino, nu tampenii de multinationale, de dracu sa-i ia. Şi dacă la alegerile de anul viitor fac şi referendum cu intrebarea …
- Iar păcăleala măi şef?
- Adică cu ce i-am păcălit Agripino, cu ce? Corabia , că doar na, dacă nici eu nu ştiu ce-i aia, a plecat spre destinaţie,pe oceanul Europa şi nimic nu o mai poate opri. Cu mine comandant, cu Fane 2, cu Nuţi, cu Ancuţa, cu cuscru cu…
- Da dacă se scufundă?Are şi pasageri.
- Cine să se scufunde, oceanul?
- Ei oceanul. Corabia asta. Corabia are şi pasageri?
.
.
- Ha, 22 milioane.
- Şi dacă pasagerii, nu sunt de acord cu destinaţia asta? Dacă au rău de mare.
- Treaba lor. Au fost fraieri, au luat bilet, nu mă mai interesează. Da, tot nu ştiu de ce, sunt eu de vină pentru toate? Trebuie să iasă luminaţii din partid să mă lumineze.Să iasă la televiziuni şi să vorbească, nu să stea ascunşi. De ce să le fie frică? Să spună oamenilor că e bine şi o să fie şi mai ..
- Rău
- Adică?
- Am greaţa, nu-ş de ce?
- Hai, pune de o gargară, că te invăţ eu cum să o faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu