6 oct. 2011

MINUTE INCLUSE.

- Auzi?
- Da te aud.
- Eu nu prea te aud, zi mai tare.
- Eu te aud perfect.
- Vezi că am fost la bancă. Am platit toate cele. Trebuia sa faci tu asta.
- Mă duceam, de ce te-ai dus tu?
- Aveam drum pe acolo. Şi stii ceva? Mi-au spus că pot să mai ridic o sumă.
- Nu, nu face prostia asta. Nu mai scoate bani.
- Am scos deja. Vine fitu cu prietena, pe la noi.
- E şi fitu. Ce dacă, nu e prima oară.
- Nu prea te aud, e gălăgie aici. Sunt in magazin. Ce facem?
- Adică?
- De ce esti nervos? Aşa ai fost toată viaţa.
- Nu sunt deloc.
- Ce faceai?
- Păi maine vine ala micu şi dădeam cu aspiratorul.
.
.
- Vreau să iau ceva de mancare. Ce să iau?
- Ce vrei tu. Nu am pretenţii.
- Să iau pui, sau peşte.
- Stiu eu. Ia ce crezi.
- Mai bine facem somnul ăla.
- Aş face eu unul de vreo doua ore, dar ti-am spus, dau cu aspiratorul.
- Ce ai băut?
- Absolut nimic. Ştii, cănd sunt cu maşina, sau dau cu aspiratorul, eu nu beau. Mai ţii minte cand am alunecat pe parchet şi am spart masuţa aia, cu mii de telecomenzi pe ea, că puteau şi aştia să facă una valabilă pentru toate. Deci nu beau.
- Poate daia eşti şi nervos. Da ce crezi, somnul ăla pe care il avem, ne ajunge?
- Habar nu am. Sper.
- Mai bine iau pui.
- Ia pui la rotisor, să nu mai pierdem vremea să-l facem noi.
- Ce iţi e lene?
- Nu, dar pierdem timpul.
- Nu imi place cum il fac aştia. Ars pe dinafara, crud in interior.
- Atunci, ia aripioare din alea condimentate.
- Să mănanci doar tu. Şi de ce ridici glasul?
- Spuneai ca nu mă auzi. Daia vorbesc mai tare.
- Deci ce iau?
- Patru ore căt ai stat in magazine nu te-ai hotarat? Ia ce vrei. Pe mine nu mă interesează. Eu zic, să iei la rotisor. Pănă vin copii, nu ştim cănd vin, adică la ce oră….
- Şi trebuie să ştiu eu asta?
- Nu am zis aşa ceva.
- Toata viaţa aşa mi-ai facut . Să hotarasc singură. Zii, iau pui.
- Ia domnule un pui la rotisor, punem cevă langă şi măncăm. Nu le convine la copii , să-si comande ei altceva. Sau mai bine sună-i si intreabă-i.
- Sigur că da, că nu am ce face.
- De căt să mă baţi pe mine la cap.
- Auzi, mai bine iau nişte peşte.
- Ia ce vrei. Dacă nu te hotărăşti, vii acasă si pănă ajungi acasă, poate te hotărăşti şi mă duc eu şi cumpăr.
- Pănă acum te hotărai şi nu mai pierdeam timpul. Că trebuie să stau şi la autobuz.
- Dacă te hotărăşti, sau mai bine pănă te hotaraşti, vin eu cu maşina şi te iau.
- Hai să o vad şi pe asta. E clar ai baut. Şi te uiţi şi la politică, altfel nu ai fi aşa nervos.
- Ţi-am mai spus. Cănd dau cu aspiratorul nu beau. Şi nici nu mă uit la politică. Risc să sparg televizorul. Dacă mă mai intrebi de ce sunt nervos, chiar că turbez.
- Să ştii că am luat piept de pui.
- Bun, gata facut?
- Nu il faci tu. Eu am pierdut o gramada de timp pană să te hotarasti . Cum il faci?
- Ce?
- Pieptul.
- Musaca. Pa.
Mare lucru cu minutele astea.
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu