19 oct. 2011

MODERNIZAREA CONTINUĂ.

- Nu te cred.
- Pă dracu nu mă crezi. Uite, să se termine berea la Gică, dacă nu spun adevaru. Ce căcat aş caştiga, daca aş minţi. Aşa a spus.
- Cine a spus băi.
- Nuţi. Oricare femeie, care a ajuns mare, l-a avut în spate pe preşedinte, că altufel nu mergea.
- Ce mă, prin faţă nu e bine.
- Măi dobitocule, ma refeream la susţinere. Bre nea Costică, ăsta e bou de tot. Băi Gică, ţine mă contra, că nu pot să desurubez piuliţa, asta căca-m-aş în ea.
- Ţin băi, ţin, da s-a şficuit, nu vezi?
- Cum dracu să vad, dacă animalu ăsta de Goguţă ţine lanterna aiurea. Şi să vă fut pă toţi, mai puţin pă domn general, cu ideea voastră cu tot.
- Mai taci dracu din gură Sile şi hai să terminăm treaba. Nu ai promis tu, lu madam administrator că schimbam noi vana asta? Că m-a şi luat nevastamea la trei păzeşte, că de ce m-a apucat pe mine dragostea de bloc. Că în casă nu fac nimica.
.
.
- Ce domle, sunt singurul care am promis? Măcar hai să terminam dracu, că pute aici mai ceva ca in closet. Nu s-a stabilt băi că, curăţam, deparazităm şi modernizăm subsolul. Să chemăam o firmă care să facă treaba asta? Nu s-a stabilit la sedinţă aşa.
- Da, aşa s-a votat.
- S-a votat la jemii de măini. Ca ăla în parlament.
- Rahat şi dacă nu vota ăla, tot Robertina număra şi tot o pulă ieşea. Hai să terminam odată, că dacă o lalaim aşa, cănd ieşim afara de la subsol, găsim ţara reformată.
- Adică? Aştia au început reforma acu opt ani, nu?
- Nu e aşa.
- De ce domn general?
- Au mai fost şi ăialalţii, ceva timp şi s-au pus deacurmezişul. Că sunt sătui de reforme şi marinaru se zbate singur.
- Nu mai e singur, că are femeile alea puternice în faţă. O are pă Nuţi,pă Robertina, pă Ancuţa, pă Muşetel Brebenel, că mereu uit cum o cheamă paia. O are şi pă Monicuţa.
- Ai dracu şi gherţoii ăia, ce or avea mă cu Monicuţa, nu înteleg. Eu nu pricep să mă tai. Monicuţa în sus Monicuţa în jos. Să îşi cumpere frate televizor deştept. La mine cănd apare asta,televizorul sare automat pe alt canal. Şi dacă pleacă asta şi alţii din partid mi se fălfaie. Da nu pleacă, că sunt pupători consecvenţi. Reforma statului.
- Al dracu televizor. Eu aş vrea unul, ca atunci cănd apar aştia toţi, să sară pe alt post. Da nu găsesc. S-or găsi? Hai să dăm jos asta. Hai umflatule.
-  Domnu.L-aţi văzut păla cu broaşte în gat? Mare, domnule. Cum poate mănca-v-aş, să pupe aşa de faţa cu toată lumea, bă frate, cum? Şi e şi mare în partid, este domn Costică? Unde o punem Goguţă?
.
.
- Ce?
-Ăsta e dus.Vana asta.
- În cur. Şef de lucrări e domn Costică. Pune-o jos lăngă sacii aia. Băi, da de ce au ales-o pe Brebenel la femei?
- Asta şi-a depus candidatura. Singura. Ca de regulă, cănd au aştia alegeri. Un candidat, maxim doi. Al doilea e aşa, dă papleacă. Zice piratu, păla îl vreau, ăla se alege. Cum era înainte. Zicea vodă că îl vrea pala ca să-i curete cizmele, ăla era. Le-a ales marinaru aşa cum trebuie. Madam Vaks e sub..
- Sub cine?
- Sub dracu să te ia. Fii atent,că era să îmi prinzi degetele.  Şi sub Vaks, e aia, care îi sufla lu ăla cu bacalaoreatul. Ce a facut acu, mi-a placut.
.
.
- Aia? Ce a făcut.
- Ministru băi. Las-o dracu. Toţi cretinii erau pe urmă studenţi şi ne duceam pulii de suflet.
- Şi acu om fi în sufletu pulii. Nea Nelu a zis că Bombonel e bun la toate. Un altfel de al face şi pă pilot prostanac
- S-a luat după mariner.
- Şi ăsta? Cum dracu domle .Înseamnă că sunt boul boilor. Dacă şi nea Nelu să ia după mariner, ne-am dus dracu. Jiji s-ar putea să fie condamnat.
.
.
- La căt pupă marinari acuşica cred că îl condamnă să-i dea lu Eba ceva pămănt, că o avea şi ea săraca, nevoie. Condamnă pe dracu. Nu vedeţi că totul se invarte în jurul marinarului. Credeţi că sunt prost, cănd vă spun mereu.
- Nu credem, suntem siguri.
- De ce domn general, de ce? Că şi domnia lu matale spuneai la fel, acum catva timp. Au crescut aştia raţia de măncare, la şedinţe?
- Păi băi, incontinu marinaru şi iar marinaru. E la cuţite cu premieru.
.
.
- La care cuţite domn general. La alea alu nepotumiu, că premieru cred că dalea are, nu poa să ţină în mănă un cuţit normal. E prea mare.
- Unde e mare băi, că are un metru şi..
- Mă refeream la cuţit. A spus şi Cezărică ăla. Şi îl vezi tu pe Fane, zicăndu-i inafară de sărumana lu marinar, altceva? Las-o dracu, că nu cred. Şi nimeni nu s-ar lua de mariner, dacă nu s-ar baga în toate. Modernizarea statului. Mă umfla răsul. Care dracu modernizare. Ţara arde şi ăsta baga miliarde in decoraţii.
- Păi parca zugrăvise palatu mă?
- Nu daia. Dalea să şi le prindă domn general nea Costică, cănd se duce cu coana mare la şedinţe.
- Aş vrea eu.
- Domn Costică se rezolvă. Pupi femeile care se află în faţa marinarului, te faci mafiot a lu USl,  mai pupi cate altceva şi pana la alegeri te face mareşal. Că tot izmene ai numarat şi dumneata.
- Nu prea merge. Domn nea Costică a numărat izmene de răcani, nu de ofiţeri.
- Gata Goguţă, că nu pot să mai respir aici,în subsol .Dă drumu la vană. Dă-i drumul încet, să nu-l opărim pe domn general.Marinaru nu vrea generali opăriţi. Că a zis, că cine nu are curaj să aplice reformele, pleacă. Unde? Şi care? Reforma lu butoane. Acu lucreza la butoane. Face dalea degetale.
- Digitale.
- Pană face butoanele durează. O să lase pe alţii să apese pe ele. Dacă nu o să meargă, ca de regulă, alţii sunt de vină. Şi îmi este şi sete. Căte sticle avem mă?

2 comentarii: