7 oct. 2011

NU UITA CĂ EŞTI ROMAN.

.
Aşa ar trebui să fie. Aşa ar fi normal să fie. Multi procedează ca mine. Cum pun piciorul pe scara avionului uit că sunt roman. De fapt nu uit, ci mă fac că uit. Urc in avion şi salut in ungureşte. Am invaţat cateva cuvinte. Ajung in Europa. Cobor. Vorbesc in engleză. Dacă mă intrebă cineva de unde sunt, sunt din Ungaria. Cu maşina nu mai merge să te plimbi dincolo de hotare. Doar dacă ai maşina inmatriculata in alta ţară. Că pe ale noastre scrie RO. De la rom. Şi te trezeşti că participanţii la trafic iţi ridică în faţă un deget.Asta in cel mai bun caz. Ce sunt aia romi? A ţiganii. Avem milioane. Oameni muncitori, care au reusit in viata.
.
.
Au un ceva al lor. Aştia şi cănd cănta sau dansează:
.
.
se uită după ceva:
Dansează, treaba lor. Le plac manelele, treaba lor. Peste tot manele. Nu auzi decăt de Guţa, Minune, Salam ....
Nu m-ar deranja deloc. Noi, romanii,ne-am invatat. Vedem ţigan?  Ne ferim. Viaţa ne-a invaţat. Nu e bine să ai de a face cu ei. Dar măi nea franţuzule, măi nea danezule, măi nea italianule, măi nea...De ce ne bagi in aceeaşi oală pe toţi ? Acu vreo douăzeci de ani le plăngeai de milă ţiganilor. Atunci noi romanii eram xenofobi, eram rasişti. Acu matale ce faci?
 
  
.  
Ce, ai matale, mai nea franţuzule şi nea italianule si nea... nu fac tampenii prin alte părţi, inclusiv în Romania?Fac măi nea. Dar noi, nu spunem că fac toţi francezii şi toţi italienii şi toţi danezii. Avem bun simţ. Matale?
Românii sunt nişte cerşetori nespălaţi, care abia acum învaţă să citească.De unde stii tu măi frantuzule? Ai stat cu mine de vorbă, s-au mai mirosit mai...scărnăvie? Ai mirosit ţigani romani poate.Sau ai stat de vorba cu ei. Sau cu ceva infractori romani.Că avem şi dăştia, cum ai şi matale. Uite, spun şi eu că eşti un păduche. E bine? Ce fac deotologii noştri? Ce face "soţietatea ţivilă"? Probleme mari.EBA vorbeste cum vorbeşte din cauza emoţiilor. Nu ne spune nimeni de ce gandeşte, cum gandeşte. Că trebuie daţi afară unii din partid.Ăla de la guvernare. Că trebuie bagaţi altii in partid. Nu numai de guvernare. Că am ieşit dintr-o recesiune in care ne spuneau că nu intrăm şi intrăm intr-o criză de care ne spun că urmează să vină. De parcă nu am fi ultimii din Europa. La toate cele. Dar suntem primii cănd e vorba să fim luaţi peste picior. Ce face garantul constituţiei? Se ocupă de probleme constituţionale si  globale. Uite.
Se ocupa de modernizarea statului:
Domnule preşedinte. Dumneavoastra ce păziţi? Imaginile de mai sus sunt niste trucaje ordinare. Să-ţi fie ruşine Goguţă. Aţi văzut ce facea imbecilul ăla la "americanii are talent". Dacă e adevarat. Adevărul e că se... nu vreau să spun ce facea că seamăna cu un nume. Prezidenţial.Să zicem că se părţaia. Treaba lui. Dar nu pe muzica imnului nostru. Stiţi ce au păţit cei care au dădeau foc drapelului american. Noi ce facem domnule preşedinte? Adică dumneavoastră, guvernul, opoziţia, societatea civilă

6 comentarii:

  1. Woaliuuuuu muicăăăăă cât am de muncăăăăă!
    Jar au mâncat postările!
    Auzi bre Goguţă bre?
    Am şi io o întrebare!
    Cum mama lu' proces verbal reuşeşti să postezi aşa?
    Cred că un sobor de IT-işti dacă s-ar aduna nu ar reuşi!
    Hihihi...mai pe seară bag nasu' că acum sunt pe fugă.

    RăspundețiȘtergere
  2. haoleu ,dacolo venii.e da jale.ne rupe astia

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit rap.
    Rbbbprabbp.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahahahahahaha..........
    Nu stiam eu de ce m-am simţit aşa de bine in weekend.
    Stau prost, al dracu de prost cu memoria RAM.Parcă aşa îi zice.Isterizatule.Sper că nu ai rămas aşa.Hihihihi....
    Îmi aduc aminte perfect ce am făcut acu treizeci de ani,dar habar nu am unde mi-am pus cafeaua.De azi. Că paia de acu treizeci de ani îmi aduc aminte că am vărsat-o pe pantaloni.
    O să notez undeva, ca să nu uit,asta dacă nu o să uit, că am notat, să-i spun nepotului cand va fi la şcoală : bunicule,învaţă să scrii,să editezi bine,ca să nu păteşti ca mine.Mişto rimă.
    Ohohohohahahahah
    O să fac tot posibilul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bre Goguţă da "STF", ai idee ce înseamnă? Hihihi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghiţone,păi pusese in aplicare STF-ul şi dasta am spus că am avut un weekend mişto.
    HAHAHAHA

    RăspundețiȘtergere