6 oct. 2011

NU PRICEP.

Eu nu pricep. Normal sa nu pricep, este? Nenea asta, zice ca ia in calcul:
"Ipoteza Presiunilor Politice"
.
.
Acum ce sa-i faci nasule. Te-ai luat mereu de putere. La matale in emisiune nu aveau loc, nici marinaru, nici Nuti, nici Fane 2, nici nimeni de la putere. Ia sa te fi dus matale cu sarumana boiere sau boieroaico la astia de la putere. Era altceva. Matale, nu si nu. Toata ziua cu tanti Pora, sa criticati puterea. Mie imi pare rau. Ma uitam cu placere. Asteptam cu sufletul la gura, miscarile lu matale. Ale din gat. Adicatelea cum miscai gatul. Nu-s cum reuseai sa le faci.
.
 
.
Cred ca se vorbira si se sfatuira astia din opozitie Si pusera de o presiune politica. Nu le mai ajungeau Antena si Realitatea. Am auzit ca matale vrei sa te duci din nou la B.1. Treaba lu matale. Crezi ca faci fata, celor doi aprigi mancatori de putere?
.
.
Ca astia doi e rai. Mai ales singurul comunist ramas in Romania. Uau. Astia doi critica puterea, mai ceva cum o faceai matale in zilele alea bune, cand parca aveai tremurici la gat. Sigur e mana celor trei,maimutoi, cum a zis dusmanul lu matale de moarte in ale politicii, marineru. Unde apar cel mai des arhanghelii neamului? Ia zi matale?
.
.
Stai bre omule ca am apasat gresit. Nu aici apar. Ci la aia care sunt in opozitie, ca aia au puterea de a face si desface. Parerea mea, e sa te duci matale la TVR. Acolo a mai ramas un bastion al puterii. Saraca. La putere ma refeream.
. 
.
Eu zic sa-ti faci matale tembeliziune " La nasu tv". Cine e cel mai tare la nunta si-n tren? Nasu.

2 comentarii: