10 oct. 2011

TURISTANUL.

- Ce luam băi? Bere?
- Eu parcă nu aş vrea bere. E frig şi pormă fac părtie.
- Prostamol dom general, prostamol.
- Eu aş mănca ceva. O avea tanti Mariana burtă?
- Nu vezi ce burticică are. Băi fraiere, nu ţi-a spus femeia că lunea face ciorba de burtă? E bine să o mănănci..
- Sămbăta. Cred că iau o votcă. Tanti,dă-mi o sută,în patru.. .
- In patru pahare căte o sută, sau intr-un singur pahar?
- Eu nu iau votcă, că dacă incep din octombrie, pănă în martie ce dracu fac?
- Zii Gică.
- Păi,să fie intr-un singur pahar tanti. Ştiţi că ţiu la dumneavoastră şi nu vreu ca să vă vad mereu venind pacilea.
- Mamă, la dumneavoastră.....Ce ai păţit băi? Da ce are mă femeia, de nu vrei să o vezi pe aici? Cănd îţi dă pe datorie e bine, nu?
- Băi umflatule, nu m-am referit la asta, ziceam să nu facă drumuri degeaba. Aduce odată si...
- Mai bine luăm vin.Votca ne turteşte repede.
- Are dreptate aschimodia asta de Goguţă.Luăm vin. Cu apă şi...
- Şi ne apucă somnul ca păia în parlament cănd a vorbit şi căt a vorbit marineru.
.
 .
-Ha, da eu nu mă descalţ, că e frig.
.
.
- Bai,voi realizati ce se intampla daca ne dau aştia postul. Un real câştig de imagine şi nu numai.
- Ce Sile te promovează?
- Nu mă,ce zicea Nuţi. Şi mie îmi este milă, să ştii. Să stai tu optşpe ore în avion. Şi pentru cine băi animalelor? Pentru noi, adică mai puţin domn general nea Costică, că nu se mai duce in conced,nu mai turistează vasăzică. Pentru mai ales aia din afară,că au inceput să vină la noi mai ceva ca la ăialalţi. A crescut turismul
.
.
- Unde dracu ai vazut tu mă la noi aşa ceva?
- Ce,eu am spus că am văzut la noi? O să fie la…peste maxim trei ani. Că fa un calcul, dacă creşte turismul cu 15,6% şi asta la noi, că global se stă mai prost, face Nuţi rost de bani şi o să avem hoteluri ca ală de mai sus. ”Adunarea Generală de anul acesta a fost prefaţată de vizita făcută în România în iulie de secretarul general al OMT, iordanianul Taleb Rifai. Acesta ne-a asigurat atunci de susţinerea sa pentru funcţia de prim-vicepreşetinte. Un motiv în plus să fim optimişti pentru rezultatul final al acestui veritabil „Congres Mondial” al turismului” Aşa a zis Nuţi. Şi fii atent tu aici, dacă afla universul că suntem prim-vicepreşedinţi, ne-a pus Dumnezeu mană în cap, ascultaţi la mine.
- Haidade şi ce se mai întamplă, dacă ne dau aştia postul ăsta? Se dă cu parapanta?
- Mai cădem 9 locuri. Nu ai văzut, suntem pe locul 92 in ratingul ala de tară. Căt am căzut băi, de cănd sunt aştia la putere?
- Hi....., vreo cinci, şase etaje pe an.
- Păi,să vedem 110-92 egal optuşpe, deci dacă ies în alegeri la anul şi fii atent că ies, in trei ani suntem primii, de la coadă. O să iasă măi, o să iasă. Aştia din opozitie, sunt ca hărtia aia igienică cu un singur strat. Bagi deştu şi te-ai umplut.
- Nu zău şi acum unde dracu suntem. Ultimii din Europa, da nu ne lasă marineru. Trebuie să fim ultimii din lume.
- E o chestie şi asta, nu? Cum se chiamă bă jocul ăla de carţi, in care dacă iesi ultimul, căştigi?
- Tabinet.
- Aşa e Gică, cum dracu de uitasem, tabinet,aşa îi zice. Da şi a crescut numarul de inoptări.
- Şi?
- Dacă stă turistanul noaptea şi nu mai trece ca racheta aia de la Deveselu...
- A zis marineru, că aia e de apărare.
- Şi eu ce dracu am zis. Vine turistanul, se cazează, se duce noaptea...
- În Ferentari şi-i dă ţiganu cu ciomagu in cap...
- Nu mai am ce vorbi cu voi. Clar,vorbesc cu Mariana să nu mai aducă. Nu poate omul să mai zică nimic. Una două, nu e bine ce a zis Nuţi, ce a facut marineru, ce a făcut Fane 2. Aia nu e bine, aia nu e bine. Da cine pula mea sunteţi voi băi?
- Nişte cetăţeni, na. Şi mint ăştia de îngheţă puţu. Mai luăm ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu