29 nov. 2011

MOŞ NICOLAE


-Agripina,unde am ajuns domnule?
-Păi la pozitia 9,şef.
-Nasol că nu la 69...
-Vă spun.
-Ho fiară.Nu poate omul să mai spună o glumă,nimic.Şi nu orice om,ci un galactic.Acum, cănd se apropie sărbătorile,trebuie să ne mai şi rădem,măi Agripinel,ostaşul meu de bază.Deci urmeaza 10,da?
-Da.Şef,dar ştiţi,eu tot nu înţeleg,de ce nu aţi trecut întăi fetele dumneavoastră,adică de ce nu aţi început lista cu ele?
-Agripino,vezi, dacă nu eşti om politic,nu ai de unde să înţelegi .Un om politic si mai ales un galactic,trebuie întai şi întai să se găndească la ţară,la modernizarea statului fată,nu la el şi familia lui.
-Da şef,dar sunt cadouri de Moş Nicolae, nu ....
-Tomnai daia.Dar să recapitulăm.Deci le-am dat salarii,pensii..
-Păi cum le-aţi dat,că le-aţi tăiat.
-Păi cine dracu spune că le-am dat..
-Aşa am scris la punctul unu.
-Foarte,rău.Eu am zis de pensii şi salarii crezănd că ştii,că nu stai ca pupaza aici langă mine,mai afli şi tu cate ceva.Modifică acolo şi scrie că, curtea a dat,.Verdictul.Să nu mai creadă aştia,că totul pleacă de la mine.
-Şef,acolo spune de 2016 şi..
-Şi ce.Termin mandatul asta în 2014,iar în 2016 sunt deja premier.Săraca curte.Vezi draga mea dacă ştii pe cine să pui şi cum să le vorbeşti.Curtea sunt eu Agripino,o curte galactică cum bine spunea şi ...
-Cine şef?..
-Cine,cine.Ţara Agripino.Da ia vezi,s-a dat rezltatul?.Cine e şef la Senat?
-Să nu imi spuneţi că nu ştiţi,că nu vă cred.
-De unde să ştiu dragă,dacă nu s-a terminat votul,de unde?
-Păi Vasile de la atelier,spunea că dumneavoastră sunteţi cel care...
-Hai nu zău?Ce treabă am eu cu parlamentul?Treaba lor dragă.Pun pe cine se alege.Zău,nici nu îmi vine să mai stau preşedinte,cu aşa opozitie idioată.Am mai zis-o,mai bine era cu papionatu,sau cand eram la primărie, sau la minister.Aveam şi eu cu cine mă certa,cu cine mă bate.Acu,cu cine dracu doamne iartă-mă,că suntem în postul Crăciunului.Apropo fată,e post şi la gargară?
-Habar nu am şef.Dacă vreţi mă interesez.
-Lasă,să-mi aduci aminte ca să vorbesc măine cu Fane,să dea o hotărăre de guvern în privinţa asta.Să fie dezlegare la gargară.Ia vezi,cine a ieşit.
-Buldogul şef.
-Bun băiat.Spuneau unii că de-acum inainte, fără două cartuşe de ţigări,nu mai trece nici o lege prin Senat.Mişto.Să mă sune Fane.
-Acum?
-Da de ce nu acum?Ce,are galci?Să ia aminte,că s-ar putea să o belim cu Buldogu.
-Vă spun.
-Spui pe dracu.Şi nu am zis că o beleşti tu,am zis de noi.Mă,ăsta nu prea latra,dar muşcă al dracu căteodată.Că zic unii şi alţii că nu l-am vrut şef la partid,că.....Cănd m-am băgat eu în treburile unui partid?
-Dumneavoastră?....vai de mine.
-Adică?
-Adică,nu ştiu.
-Vezi,ce dacă am discutat cu Buldogu,nu puteam discuta despre altceva?
-Doamna Nuţi..
-Nu îţi este ruşine?Vezi că mă enervezi.Cum să discutăm despre Nuţ..
-Nu şef,nu despre asta e vorba,doamna Niţi e leoarcă..
-Mă m-a înebunit fata asta.Nu i-ai spus că e post şi....
-E leorcă pe Fane.
-De ce?
-Păi din cauza banilor şi că a dat-o afară pe Andreea.
-Pe Vaks?
-Nu,pe aia cu Rap...dracu ştie,că nu reţin.
-Ptiu.Cănd, că aveam nevoie de ea.
-Fane zice că dumneavoastră stiaţi,că dumneavoastră i-aţi spus să o dea afară,că nu a făcut treaba asta de tembel.
-Că nu a facut-o de tembel cred,da e.Dar că a vorbit cu mine?..Tu ştii ceva?
-Am fost liberă două zile.
-Aşa e,că mi-am făcut singur gargara şi poate de aia am uitat.Să revenim.Punctul 10,Bombonel, măcar cu suspendare,să fie şi romanul liniştit de sărbători.Punctul 11.Pentru Ionela,draga mea fiică,cum am spus şi la întălnirea cu notarii,cadou de moş Nicolae un.....Ia vezi mă are apartament?

2 comentarii:

  1. bleaga versus curlatzit,mare infruntare mare
    iaca semnez...anonim bafta D

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahaha-ia de la bombonel si ii da lu ionel(a)

    RăspundețiȘtergere