11 nov. 2011

ZICERI

"Îmi pare foarte rău că în România a fost creată - şi aici trebuie să recunoaştem că mass-media a avut un rol foarte important în a-i face pe români pesimişti”.Are dreptate marineru.Dacă dau şi aştia zilnic documentare din Congo,Coreea de Nord,Myanmar,normal că te apucă pesimismul. “Le spun şi de la Bucureşti şi le spun şi astăzi de la Berlin că nu au motive să fie pesimişti, chiar dacă încă ne este greu”.Şefu nu înţeleg-ziceai că media a avut un rol important ,în a-i face pe romăni pesimişti,nu neaparat că o duc  greu.Aştia,ai dracu mama lor,dacă văd pe unul pe stradă că leşină de răs,imediat că a leşint de foame.Ruşine.România va depăşi criza ( pe stănga sau pe dreapta?) mai bine decât alte ţări, chiar dacă asta a însemnat (sau şi va insemna)un cost uriaş pentru fiecare romăn (haidade,voi sunteţi ca noi?) şi un cost politic pentru cei care s-au aflat la guvernare în această perioadă-(să dea domnul),a mai zis marinaru.Nu si ce e in paranteze.
"Eu sunt convins că, mai devreme sau mai târziu, românii vor înţelege că nu le-am fost ostili şi am făcut ce a trebuit. Dacă reuşeşti să-ţi pui corabia la cheu, sigur nu ai decât să fii mulţumit până la urmă, pentru tine, să ai conştiinţa că ţi-ai făcut datoria”
Mie îmi pare bine că ofiţerii sunt bine sănătoşi şi la pungă groşi.
Dar pasagerii,dar echipajul,dar încărcătura?
Parcă contează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu