8 dec. 2011

SIDIES

 -Domn general,ce stai bre aşa şi te uiţi ca curca-n lemne? Ce ai pe sufleţelul lu matale ăla de general?Ce ai domle?
-Ha,ete la astă cum îi zice lu domn general.Se uită ca curca-n lemne. Se poa,puţin respect?
-Taci băi din gură.Mă doare cănd îl văd aşa.
-Ca pe Fane de noi.
-Băi,nu am nimic,dar stau şi mă găndesc cum pot fi unii aşa deştepţi şi noi aşa boi.
-Domn general,vorbeşte de matale,nu de noi.Dacă te simţi cum zici, treaba lu matale.
-Zău,ia zi tu măi Gică,ce înseamnă SIDIES.
-De unde dracu să ştiu.O fi ceva de la matale,de la partid,de acolo,că te-ai schimbat de tot.Matale ştii ce e aia?
-Nu şi daia zic că suntem boi.Are dreptate şefu.Nu ştii economie,ai belit-o.Dasta vroia şi vrea dănsul să avem căt mai mulţi ospatari.Cine se pricepe cel mai bine la economie?Ospătarosu.
-Ştiam că a fost mariner,nu ospătar.
-Da frate,da se ocupa cu mancarea,dădea de mancare la echipaj,n-aş prea crede.
-Sile,eşti bombă,maestre.Se ocupa cu economia în porturi.De acolo a invăţat.
-Da mă,dar dacă eu nu stiu ce e aia,poa să zică pănă măine.Tot aia.
-Acilea e şpilu.Că vorbeşte,tolomacul cască gura,nu pricepe şi zice,mamă da dăştept e ăsta-se pricepe la orice-bine că l-am ales.
-Bun,aşa o fi.Se pricepe.Da e treaba lui asta?Nu erau alţi papiţoi prin jur?Trebuia să-i pună păia să zică dastea.El trebuia să vorbească despre ce ştie mult mai bine-pe cine mai arestează,pe cine mai ascultă,pe cine mai...căt îi dă lu ăla şi dacă nu îi dă,de ce nu îi dă,iar dacă îi dă,de ce îi dă..
-Ştiam că taie, nu că dă.
-Auzi,a mai fost unul care la fel le ştia pe toate.Băi,romănul,are nevoie de unu.Atăt.Unul.Ce să facă,cu patrusute de dracu să-i ia de aleşi.
-Mie,mi-a plăcut treaba aia,cu amendarea protocolului 12 din...
-Cum să amendeze domle un protocol?
-Ce dracu spuneam mai devreme.Vedeţi?Dacă ăsta,în loc să stea la salcie,să bage în el bere şi alte dalea,ar sta şi ar citi şi ar asculta,ce zic analiştii,nu ar mai....
-Stai domle,că şefu a zis,să nu mai ascultăm ce zic ăia,că nu ştiu ce se întamplă în ţara,aşa că ....
-A zis de unii,nu de toţi.Că şi aştia sunt la fel.Unii pupă,alţii pupă cănd le vine vremea.
-Deci păna la urmă,a înţeles cineva ceva?
-Din ce?
-Din ce a zis.
-Nu,pentru că nu m-am uitat.
-Sile,tu?
-Domn general nea Costică,eu,am stat cu inima strănsă cănd am auzit că are chestia asta,adicătelea vorbeşte la televizor.Zic,hait,îşi dă demisia.M-am uitat.M-a pierdut însă,cănd a ajuns la pactul euro plus.De bucurie că,mă gandeam eu,îşi dă demisia,mi-am cumparat o sticlă de votcă.Cănd a ajuns la punctul 12,terminasem jumate.La pactul euro, adormisem.
-Nici nu mă aşteptam la altceva,de la tine.
-Ce vrei domle,cărasem toată ziua traista aia cu scrisori,eram obosit,başca că eram şi fericit că îşi dă demisia,deci asta este.Bine că eşti matale mai breaz.Anal..
-Băi dacă îţi trăsnesc una..
-Ce ai domle?Nu eşti matale analistul nostru,de cănd te-ai înscris în partid?Nu ne baţi matale la cap,mai ceva ca Fane 2,cu tembelisme dastea.Spune frate concret-Bă,dacă nu eraţi voi vaci,să staţi ca boii cand vă taiam tot,nu mai eram noi aşa de mari şi tari ,de ne ascultă toată lumea acu.Nu vezi şi matale.Mai lasă-mă cu bolănzeli dastea.Aţi tăiat tot şi vă daţi rotunzi acum,că ce dăştepţi aţi fost şi ce tare v-a mers mintea la economie.Dacă eraţi şefi peste greci,o beleaţi,asta e clar. Gata, mă mut la altă masă.
-Ce ai cu noi mă?
-Cu voi nimic.Mă mut eu,că domn general nu o să se mute.
-Gata domle,terminaţi,că ne facem dracu de răs.Ne cunoaşte lumea.Ho.
-Căcam-aş în ia de politică,că nu mai merge nici berea asta.
-La cătă votcă ai băgat în tine,normal.
-Dacă se mai ia de mine,mă mut,să ştiţi.
-Domnule Sile,asta nu e politică.Asta e economie.Şi Nuţi a spus asta.Că e gata să o belim.Noroc cu măsurile lu Fane 2 şi ale ei,că altufel....
-Altufel ce?Ce vor să mai taie?
-Au frate,au.
           Taie păna la anul in septembrie,dau ceva in octombrie,fură în noiembrie şi gata,Nuţi priministru,pănă în 2014,cănd vine marineru.
-Păi ce pleacă?
-Asta e,votca.Totuşi e o măndrie patriotică,nu ai ce face.Se duce sefu la ăia,le spune ce trebuie făcut...
-Păia îi doare în cur,de ce le spune.Se dă grămada aici.
-Eu nu înţeleg o chestie.Ne cunoaştem de atata timp.Vorbim politică de ani de zile.Mă,acu ce dracu avem,că numai şefu şi Nuţi.Alţii nu mai sunt?
-Băi Gică,nu prea.Că aştia fac şi desfac.Uităte la ceilalţi.Nici nu sunt.Dacă îi vezi,te apucă răsul.Indiferent care.Răzi de te strici.Să vezi ce or să-i facă lu Bombonel.Vine Nuţi,aruncă bomba,după puţin timp şefu spune că e aşa şi aşa rămane.
-Oare păna cand?



2 comentarii:

  1. Băi Gogule băi, se pricepe mai bine decât purtătorul ăla de servietă a vostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahahhahahaha.....Ce ai vrea Ghiţone,să scriu aşa ceva?Fii atent acilişea.De pe blog EU:

    "nell a scris pe 09 Decembrie 2011, 12:18 am

    imi pun toate sperantele in presedintele Romaniei,Traian Basescu.
    acest om providential ne va face viata acceptabila(desi deja este pentru foarte multi dintre noi),
    este pentru prima oara in istoria Romaniei cand un sef de stat roman vorbeste tare si clar.
    acest indemn al presedintelui ar trebui sa ne serveasca drept exemplu.
    este singurul om politic pe care l-as urma neconditionat indiferent de consecinte.
    heiho"

    E tare,prea tare.Nu votez.

    RăspundețiȘtergere