11 nov. 2011

BABA

 Am crezut că nu se ia dar bag sămă că se ia.Am dat în patima lu Zev.M-am ‘nervat.Auziţi ce zice argintoasa.( cică steluţa de argint(coclit)-silvestar.Fostă prefesoară.Pe diplomă.Cum se comportă şi ce scrie....:blogul EU. Asta a ieşit la pensie pe vremea lu Iliescu şi nu-i mai dă bani Băsescu.Ia fiţi atenţi:”… spui că Băsescu va lucra cu justitia ca sa-l inplanteze pe Paul Lambrino in Casa Regala. Fraier mai eşti! Păi, dacă Băsescu ar fi prieten aşa de bun cu justiţia, ar lucra cu ea impotriva corupţiei din ţară. Ceea ce afirmi tu e o bâzdâganie. E absurd, e lipsit de logică şi contravine total realităţii, adică relaţiei Băsescu – justiţie….
Adicătelea DNA-ul face de capul lui.Adicătelea nu e o chestie preelectorală.Solomonache,Apostulache,vor fi condamnati?......  Numai justiţia va stabili ce trebuie sau ce vrea prinţul Paul”…….,Tare,nu?.....” Un rege fonf, bâlbâit, gângav şi senil, pe deasupra laş şi trădător, care şi-a părăsit poporul, lasându-l de izbelişte, în mâinile comuniştilor criminali.” De regulă nu vorbesc urăt,dar baba asta e dusă rău cu pluta. 
Ana Pauker a portocaliior.Mamaie eşti varză.
Dacă îţi permiţi,să-l faci pe un fost şef al statului,cum îl faci tu pe rege,iţi zic şi eu-dute …..babo.

2 comentarii:

  1. Un alt exepmplu-Si asta pe care il injura e in viata.Astept sa vad cand injura si mortii:

    silverstar a scris pe 27 Martie 2011, 04:52 pm
    ***puiu – miliţian nenorocit, ce crucea mă-ti, mă beţivule, ..... Nu ţi-e ruşine, comunist nenorocit?........ Ce/cine eşti tu, spurcăciune?........
    ....... Îmi doresc ca postarea să ramana aici, pe blog, măcar o oră ca să vadă cât mai mulţi că te-am înjurat......"

    Raspuns la injuraturi:....."…te-ai imbatat poeteso ?,o rog pe ...... sa nu stearga postarea ,sa vada bloggeri o batrana educata …hihihihi….fosta invatatoare de prunci moldoveni…

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde ata anticomunism la baba.unde dracu a fost profesoara in germania sau in america?

    RăspundețiȘtergere