16 dec. 2011

L'État c'est moi!

-Alo,fată,mă auzi?Eu sunt la aparat.
-Te-am recunoscut.Auzi,nu mai zi că eşti la aparat,fată.Ne ascultă aştia şi se interpretează.
-Da cum să zic fată?
-La telefon,fată,la telefon.
-Bine fată.Eu sunt la telefon.E de rău fată,e de rău.Ai văzut,nu l-au condamnat aştia pe Bombonel.Asta,nu e justiţie fată.
-Eu am şi zis la televizor,că normal,trebuia să-l condamne.Măcar aşa cu suspendare.Asa a zis si procuroru.
-Ai dreptate fată.
-Am.Adică de ce,cumătru lu fratele lu Ludovic,să stea în puscărie şi Bombonel nu.
-Auzi fată,că tu ştii mai bine,da Ludovic ce zice de treaba asta?Cred că e supărat rău.
-Normal că e supărat fată,normal.Ai văzut,a băgat de seamă şi pilotu.Păi din 2004 se chinue Ludovic.Ai văzut,în campania din 2004, Ludovic i-a zis lui Bombonel ,că o să scoată toate dovezile.Avea dreptate Ludovic.Adică să stea ăla..
-Care ăla fată?.
-Bombonel fată.Să stea cu abţibildurile pe termopane, ataţia ani şi să nu le scoată.A rabdat Ludovic,din 2000 pănă in 2004,da nu a mai putut.Ce doamne iartă-mă, fată.Stai tu ani de zile,cu termopanele murdărite.Cică nu i-a dat voie matuşa lu nevastăsa,da aia a murit.Şi Bombonel putea să facă treaba asta,măcar aşa,pentru Ludovic.
-Auzi fată,nu prea am înţeles ..
-Cum nu ai înţeles.Ludovic..
-Nu fată.Nu asta.Nu am înţeles cum de Ghergheasca,căt a fost mare şi tare,nu putea să-l aranjeze pe Bombonel?Ce dracu fată..Asta e justiţie.Trebuie fată ,ca Ludovic să facă ceva.
-Aşa am zis şi eu fată.Mai are două dosare.
-Cine fată,Ludovic?
-Nu fată,Bombonel.Este imposibil că judecătoarele alea,să nu fi trecut pe galben,să nu fi ars friptura,să nu fi alunecat în baie.Este imposibil.Trebuie să găsească Ludovic ceva.O să vorbesc despre asta şi cu Fane 2.Ai dreptate,Ne facem fată de răs.Răde lumile de noi.
-Auzi fată,nu ţi se pare că Fane 2 e mai înalt? Şi-a pus talonete?
-Cred că da.
-Trebuie să-mi pun şi eu,dar dalea pe minus,că sunt prea înaltă fată,dau cu capu de candelabru,la cameră.
-Ţi-ai luat candelabru?
-Nu fată,ală de la serviciu.
-Auzi fată,dacă nu facem ceva,cu următoarele dosare ale lui Bombonel,e de rău să ştii.Dacă nu căştigăm alegerile,aştia ne iau, ne duc şi acolo ne lasă.
-Fată,bate-te peste gură,cum să nu căştigăm?
-Nu mă iau eu după Fane 2,care zice că le căştigăm cu trei mii la sută,dar..
-Păi şi tu după ăla te ei?A zis Ludovic că le căştigăm,le căştigăm.Ludovic e ţara şi ţara e Ludovic,asta trebuie să ştii tu şi ţara.
-Dasta vreu să-mi pun talonete pe minus,să arăt şi eu ca ţara,mai mică,fată.
-Adevărul e, că trebuie să facem toţi ceva, să fim la înalţimea lui Ludovic.
-Auuu...
-Ce e fată,ce ai păţit?
-Am uitat că vorbesc handsfree şi am dus aparatu de făcut bucle la ureche.
-Te-ai ars rău?
-Aşa de doi lei,aseară.
-Nu fată,acu?
-Un pic.Ce faci azi?
-Mă duc la Malu Căzut,să inaugurez lacătul,pe care vor să-l pună ăia,la piscina inaugurată ieri.
-Nu mai vorbi de lacăt fată, că mă ia cu frig.
-Hai fată,nu mai fi şi tu aşa prăpăstioasă.Tu,ce faci azi.
-Am lecţii de aritmetică cu Buldogul,fată.Acu,dacă e şef ,trebuie să înveţe şi el să numere.
-Te pup fată.
-Auuuu....... şi eu fată.Pa,fată,pa.

2 comentarii: