9 dec. 2011

Ziua Internaţională Anticorupţie.

Foarte bine domnule.Aşa am zis şi acu …neşte ani.Nu se mai poa,găndeam eu şi ca mine o grămadă de tolomaci.Unii mai mari alţii mai mici.Toţi cu drept de vot.Nu-ş ce găndeau ăia fără drept de vot.Din grămada aia de tolomaci,unii mari şi alţii mici,au mai rămas o gramadă.Adicătelea s-a injumătăţit grămada.Acum ce să zic,eu am rămas în grămada aia care a fost mai mică.Mai mică,pencă s-au găsit neşte alţi tolomaci.Diasporoşi.Şi tolomacii aia diasporoşi,i-au batut pe tolomacii aştia nediasporoşi.Au înclinat balanţa.Acum tolomacii aia din grămada cu diasporoşi nu vor să mai fie în grămada cu diasporoşi.Da cică,diasporoşii,sunt din ce în ce mai mulţi şi cică vor fi şi mai mulţi ,că cică se va vota pe sărmă,sau pe plic.Adevărul e că toţi tolomacii,cu diasporoşi şi făra acu neşte …ani se pregăteau de ţepe.A fost caşto.Mai mai,să rămănem fără păduri.Nu că nu am fi rămas,dar nu din cauza tolomacilor.Veni unu şi zise-aşa nu se mai poa,trebuie să scăpăm ţara de corupţi-Privi spre noi,aşa am crezut noi tolomacii şi ţipănd şi plăngănd ne chemă la ţepe.Iniţial,toţi tolomacii, am crezut că să ne tragă pe noi în teapă.Dar ne spuse-Nu,dragă Stolo,pe corupţi să-i tragem în ţepe.In piaţă.Mie ca tolomac,mi-a plăcut chestia.Zic,ia să văd şi eu o tragere in ţeapă, în direct.Mă săturasem de filme.Pe ei ,pe mama lor.La ţepe cu voi,urlau tolomacii şi votau.După ce s-a auzit,că s-a furat la vot şi că deci erau supercorupţi şi ăia din comisiile de vot şi dragă Stolo a zis că îi arestează ,tolomacii au mers şi mai şi la vot şi şi-au ascuţit şi mai tare ţepele.Eu, ca tolomac fruntaş am luat-o şi pe coana mare la ţeapă.Adică la vot.Problema a ţinut ,hoho, vreo zi după ce
s-au anunţat rezultatele de la acţiunea “ţeapa”În ziua  de după actiunea ţeapa, toţi tolomacii ne-am îmbătat de bucurie,ca să ne refacem forţele pentru marea ţepuială.Nu a noastră,ci a lor.Nu-ş dacă m-am exprimat bine.Ţepuială,adică să-i tragem în ţeapă pe corupţii care ne măncaseră şi ţepile,de nu mai avea omul un arac,ceva pentru vie.Păna la urmă,ca tolomac fruntaş,mi-am dat seama că am luat ţeapă.Pe lăngă mine şi-au dat seama şi alţi tolomaci.La fel de fruntaşi.Acţiunea “ţeapa” s-a transformat în ţeapă.Şi am luat-o.Trecu timpul şi veni vremea de altă ţepuială.
 Pe ei,pe mama lor.Da,a venit şi Guţă şi prinţesa Ardealului,ce mai,toată floarea cea vestită a...A.Să scăpăm ţara de mafioţi şi de duşmani.Acum,eu ca tolomac fruntaş,mă găndeam ,de cine dracu să o scăpam,că pană acu ei fuseseră.Aştia cu ţeapa.Adică care au zis să-i tragem în ţeapă pe mafioţi.Şi pe duşmani.Stăteam şi mă găndeam,aşa cum îi stă bine unui tolomac fruntaş.Ce dracu să fac? Degeaba m-am găndit eu,ca tolomac fruntaş şi cu mine o gramadă de alţi tolomaci mai mari şi mai mici.
 Cănd auzi Licuriciul de ţeapă,tare se veseli.Trimisu lu licurici.Adică, zise trimisu lu licurici,că ţeparu şi cu ţepărica şefă să rămană pentru ţepuială.Să tragă frate în ţeapă pe mafioţi şi pe duşmani.Acu,eu,ca tolomac fruntaş nu prea văzui ţepe-n cur.Doar în filme.Poate daia sunt şi fruntaş.Tolomac.Vîjie aştia pe la tembelizoare,aşa ca în filme,ceva ţepe.Îi bagă lu ăla ţeapa în cur-în film-şi porma ăla se scoală şi se duce la bere.Ca tolomac fruntaş,mă găndesc că tot o să văd ceva din acţiunea ”ţeapa”.Incepănd cu Bombonel.Şi din primavară cu alţii.Nu de la ţeparul şef.De la aialalţii.După ce or să se liniştească apele,la anu,precis după alegeri le scoate şi astora ţeapa din cur.La aştia,pe care i-au tras în ţeapă la anu.Că nu or să poa să se pupe cu ţeapa în cur.
De cuvănt,oricum se ţin.Nu lasă ei ţepele nefolosite.Pe cineva trebuie să tragă în ţeapă.Pe cine? Pe tolomaci.Şi păia diasporoşi.Şi pe mine.Chiar dacă sunt fruntaş.Tolomac.Aşa e


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu