13 dec. 2011

HABAR NU AM - 2-

-Vezi,luăm totul în amonte.
-Adică?Mă,domn general mă termină,zău aşa.Amonte.
-Adică o luam sus.
-La miştouri primii.De ce trebuie să luaţi totul peste picior,cănd aţi auzit ce a zis Robertina.
-Ce a zis domn nea Costică,că habar nu am.
-A zis mă fata ,a zis.
-Ce dracu a zis domle? A trecu la tabla înmulţirii?

-Doamne fereşte Sile.Una e să calculeze 80 plus 160 şi alta 80 ori  160.Realizezi.Am futut-o?
-Pe cine mă,că merg şi eu.Zi nea Costică,ce a zis.Nu-i băga în seamă.
-A zis că, pentru noi această guvernare a fost extraordinar de dificilă. Pentru noi a fost dificil, pentru România am făcut ceva foarte bun.
-Pentru care noi?
-Adică pentru guvern a fost nasol,da pentru noi bine.
-Vezi,exact ce v-am spus.Sunt duşi,frate sunt duşi.Eu cred că a fost deandoaselea.Pentru ei bine,pentru noi nasol.
-Ai văzut ce filantrop e domn Costică?Dacă eu îi ceream bani de un pachet de ţigări,zicea că nu ,da lu Nuţi i-a dat bani de avion.
-Cănd dracu am făcut mă asta,eşti tampit la cap? De unde am eu bani de avion?
-Păi partidul,deci şi matale.
-Aşa şi.Băi dacă partidul are bani,care e treaba voastră,mă?Şi Robertina a zis,că pentru partid a fost greu şi pentru noi,partidul a făcut lucruri bune.
-Hopa.Cam ce lucruri bune,domn general?
-Aşa a zis Robertina şi dacă nici pă şefa de la parlament.Auziţi băi.Voi nu credeţi ce zice şefu,ce zice Fane 2,ce zice Nuţi,ce zice ştiu cine dracu mai zice,Voi credeţi numai ce zic tembeliziunile alea, a lu moguli.Că are dreptate şefu,să-i bage de unde au ieşit.
-Şi Robertina?
-Gică,eşti obsedat mancaţi-aş.Fără glumă.
-De ce domn general,dacă e bună,adicătelea e mişto.Tanti Mariana,mai adu o bere,că m-a luat cu cald.
-Obsedatule.
-Şi ca să vedeţi ce fată bună este,să nu mai zică lumea aşa şi pe dincolo a zis că…
-Schimbă baza de numeraţie.O fi fată bună,aşa cum zici matale,da ….Cum doamne iartă-mă,că suntem în post..
-Ete unde era credinciosul.Ţii post băi?
-Să vrei să nu ţii, si tot ţii, că te obligă aştia să ţii.
-Dacă lucrezi la stat.Ia lucrează tu la patroancă,ca Sile,să vezi ce bine o să-ţi meargă.Este Sile.
-Vai de pula mea.Excelent.Nici parbrizul nu-l mai văd, de atata excelent.
-A cerut băi papagale,ajutorul opoziţie,la schimbarea constituţiei.Că pilotul şi cu ai lui nu au înţeles,că şeful s-a luptat băi . S-a luptat şi la Bruxelles şi la Marsilia, s-a luptat…..
-Cu Nuţi.
-Ca România să nu dispară din primul pluton al luptei cu criza.Că şefu e un luptator,nu ca tine Gică.
-Căcat.dacă aveam bani,mă luptam şi eu, cu ceva mai bun nu cu berea asta. Bre domn general,da numai luptători la matale în partid,frate.
-Aşa e Sile.Stau şi mă întreb,dacă pe vremurile astea de criză,nu era şefu cu ai lui, ce făceam.O beleam de tot.
-Aşa e .Acu e doar pe trei sferturi.E belită toată domn general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu