12 dec. 2011

HABAR NU AM -1-

-Sile,dă şi tu sticla aia, mai deoparte.
-Nu vreau.
-Asta-i tămpit.Ce ai băi?
-Ete că nu vreau,ce am pus-o eu acolo?
-Doamne,pupaţi-aş picioarele,mulţi tembeli.
-De ce sunt tembel,domn general? Nu vreau să o iau,na.Să o ia cine a pus-o acolo.
-Băi bujie,nu vrei nu vrei.Da cum sa o ia cine a pus-o,cand ăla care a pus-o,a plecat.
-Atunci să o ia tanti Mariana.
-Are treabă femeia,nu vezi,o să o ia,dar dă-o şi tu mai deoparte,să putem vorbi,să te văz la moacă.
-Fir-ar mama ei a dracu să fie de sticlă,că o sparg  acum.Parcă suntem miniştri,ne fute grija acu de o sticlă,că de ce e acolo,că dacă o punea ăla săreau ăialalţii…..Băgami-aş să-mi bag, în ea să-mi bag.
-Stai băi Gică,eu doar l-am rugat să o dea la o parte.Uite ce gălagie face.Mare căcat.Băi nu-ş ce dracu avem că de o perioadă nu mai suntem noi.
-Astenia de iarnă.
-Stiam că e de primăvară,de toamnă…
-Uite că e şi de iarnă.Zi domn general,ce se mai aude la împărăţie,ce se mai întam…..
-Fetelor,treaba e mai nasoală,acuşica.
-Uau,doar acuşica domn Costică? De unde ştii,de la partid?
-Păi da mă,de unde din altă parte?
-Ştiu eu,poate ……
-Nici un poate.Nu mă mai uit la tembeliziunile astea care manancă căcat.Care dezinformează mai ceva ca o babă dăi….
-Aşa e domn Costică,aşa e .Una şi bună.Dacă se poate şi o oră pe zi e şi mai bine.Transmisie directă de la Bruxelles.Şi să nu mai laude ai noştri,ci poporul european,pă de-antregul lui,iubirea neţărmurită faţă de şefu.Ba nu,mai adăugăm o oră in care aştia să se laude singuri.
-Şi Robertina să numere laudele.
-Băi acu una şi cu una fac…
-Depinde de Robertina.
-Două.Nu se mai poate frate,nu se mai poate.Nu vedeţi,nu trece o lege.Ba că se scoală Crin tărziu,ba că nu vrea Victoraş…
-Nu e domnle în puşcăie?
-A ieşit.Ăla,băi papleacă,ăla,pilotu.
-Măcar aşa de impresie,domnule papleacă.Domn Costică,chiar că nu mai aveţi tangenţă cu realitatea.
-Vai de mine şi de mine. Tangenţă.
-Stai puţin omule.Nu văd de ce să părem ,mai tute decăt suntem.
-Nenorocirea e că suntem.NU doar părem.
-Nu sunt de accord aici.Deloc.De ce suntem tute?
-Păi mai castravete,dacă vine unu şi spune si te ia cu si incepe cu si te bagă în..
-Îl bag şi eu.
-Bagi pă dracu.O naţie de pupincurişti.aia suntem.
-Domn General,dacă a lu matale fac aşa treaba lor.Pentru că eu nu cred că unul care,cum e cazul lu matale,care zic,nu a fost în armată, poate să ajungă primar si să..
-Să fie general.
-Mare căcat
-Ei nu spune,dacă vorbesc acu să te facă general,cu o stea?
-Să crăp,fară trei nu discut.
-Vezi,luăm totul în amonte.
-Adică?Mă,domn general mă termină,zău aşa.Amonte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu