25 iun. 2012

HABAR NU AM -7



-Băi,frate-miu,a înebunit lupu.Băga-mi-aș, să-mi bag ,tare e cald.Mariana, o bere înghețată. Da mai bine, adu  frigideru aici, că îmi dau duhu.Auzi mă, de ce nu scot aștia înghețată cu aromă de bere? Să stai așa și să o lingi…
-Pe coana mare. Auzi la dom Costică,o bere înghețată. Iar vrei să te apuce gălcile?
-Lasă-l în pace Gică.Mai ții minte data trecută,că ne-am căcat pe noi de răs, de cum vorbea.Avea amigdalele căt portocalele. Bea domn general, rece,foarte rece,extreme de rece că acușica ești în opoziție și să ne rădem și noi,na.
-Cine mă,eu?Băi,eu dacă mi-am dat demisia, nu mă mai întorc să ling unde…
-Nu te întorci să lingi, da poa să pupi.
-Sile nu fi mărlan.Hai să-i tragem tare,că începe meciul.
-Auzi,da lu Bombo o să-i pună tembelizor în celulă?
-Iote și la ăsta,nu are cine să-l fută și îl fute grija de Bombo.Băi, pe mine mă doare în cur, de chestia asta.
-Care?
-Asta cu Bombo.Mă enervează în schimb, două lucruri.Măi fată,am cerut și eu o bere rece mă,nu fiartă.,Ce dracu.,Acu las-o așa.,Pe cealaltă, pune stingătorul să o răcească.Așa,,ce ziceam?
-De Bombo.Da ce dracu domn general,nu mai ții minte de la mană păna la gură?Auzi, la partid faceai nazuri la bere?
-Căcat,bea de care îi aducea.,Era pă degeaba. Este domn general? Auzi,da matale ai făcut armata? Sau ești tot dăsta Turcit? Hihihihihhi.....
-Sile,vezi că sari calu.Cel mai tare mă enervează poliția asta.Băi, nu puteau și ei să trimită un tălamb.Ce mama dracu l-a pus păla să sară? Murea și omul normal, iar farfuza aia de Ghergheasca nu mai avea ce să măcăne.
-Pă dracu.Urătania aia, orăcăia pe urmă, că de ce nu au pus jandarmii la mormănt, să-l păzească.
-Hihihihihi.
-Ce arăți fasolea mă?Așa ar fi fost.Mă, eu cred că a vrut să se omoare. Părerea mea. Păi, din sera lui, de sticlă de Murano, să te trezesti în hazna, e o chestie. Și plus de asta motivul. Băi, dacă îl prindea cu ce a zis marineru, era o chestie,da așa?  Na, că e ditamai fost prim. Nu? Una e să-l prinzi cu 3 lei și alta cu ce a zis marineru, că zicea că are miliarde, în marea Chinei ,nu?
-Nu în mare mă, ascunse în termopane.
-Pula, de parcă pe Al Capone l-au condamnat, pentru crime.
-Mă, cel puțin ăsta a încercat, e un gest de..
-Adică,ce vrei să spui?Cănd o să îi vină răndul lu Nuți, nu o să facă la fel? Parcă o văd cu pistolu la tămplă.
-Da, cu pistolu la tămplă și Vuitonu la braț.
-Ce te faci cu marineru, că îi trebuie catarg, că na, ca lup de mare..
-Cu peștele în gheare. Lasă că se duce în Cișmigiu, o găsi el acolo o barcă mai acătarii, că nu e înalt.
-Eu dacă aș fi în locul lui Bombo,nu m-aș lasa și..
-Ai mai cere un rănd.Apropo, Marianaaaaaa..
-Nu crez că mai poa să facă ceva.Stă marineru cu ochii pe el, mai ceva ca...
-Pe “Răpirea din Serai”, că cică din asta a făcut avere. Da ce crezi,a fost sau nu?
-Ce?
-E clar domn Costică, memoria scurtă s-a dus pulii de suflet. Dacă a fost, sau nu sinucidere?
-Păi nu a fost.
-De ce?
-Ce, a murit?  Nu. Deci nu a fost.
-Da tentativă a fost, că te văz ciudat de tot azi. Că sunt dăștia, fulăroși, care cică că nu.
-Vezi, dasta zic eu. Mă, dacă ăla, polițaiul își vedea de treabă, făcea ce face orice polițai normal la cap, adică căsca gura la tablourile lu Bombonel, ca să vadă pe care pune măna,  ne vedeam și noi de ale noastre. Era și Bombo fericit, era și marineru fericit, Ghergheasca nu mai avea ce să zică de chestia asta. Auzi mă, da de ce îmi moare mie ce am mai semeț, cand o văd pasta?
-Să nu îmi spui, că fuți cu poza aleia în fața?
-Nu, cănd face laba.Hihihihhi, mare cretin. Da ce ar fi singurul. Mai era unu, care dormea cu poza lu Nuți sub pernă și a ..
-A luat muie.
-Eu zic că a vrut să se sinucidă,clar. V-am și spus de ce. Da, cine dracu o să căștige din toată tevatura asta, nu pot să-mi dau seama.
-Dacă eram în locul lui, mă duceam frumos la bulău, stăteam ce stateam pe acolo…
-Dădeai cu curu…
-Oricum și Bombo acolo ajunge..
-Să dea cu curul?
-Bine mă. O să stea ce o să stea ..
-Fii convins, nu-l mai lasă marineru, să facă un pas aiurea.
-Da, că o să o pună pe Ritzi ,sau pe Vicleanu cu el în celulă, să-l urmărească.
-Păna la urmă, nu se află nimic din chestia asta.
-Cum dracu mă, nu urlă porcotolacii pe toate drumurile, că s-a făcut dreptate.
-Dreptatea, nu este întotdeauna egală cu justiația. Adică ce să ne mai căcăm pe noi. Justiția nu înseamnă dreptate și nici invers.
-Vorba lu domn general nea Costică-La fel da invers. Auzi,da cică Copilotul ar fi furat…
-Ce mă, a făcut și ăsta trafic,că nu știu să fi fost pe mare.
-Băi Sile, ești mai prost decăt prevede legea. A furat de la alții, din cărți.
-Vezi, cel puțin marinaru a cumpărat.
-Și a vandut. Eu am plecat,începe meciul. Hai noroc.
-Stai bă, că mergem și noi. Auzi, da nu stăm noi mai bine aici? Ne uităm la meci și în pauză la Bombonel.
-Nu mă, la mariner, că e supărat fleașcă, că nu îl ia Pilotu la Bruxelles, că cică nu are loc.
-Mare chestie, să facă rost de o rulotă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu