29 iun. 2012

COPY/PASTE

             Preşedintele Traian Băsescu nu s-a mai dus, ieri, la Bruxelles pentru a nu strica 
 “imaginea bună" pe care a construit-o României timp de opt ani.            


 
 
 
             “Vă mărturisesc că nu este cea mai veselă zi din mandatele mele de preşedinte al României,

pentru că este prima dată în opt ani de exercitare a funcţiei când sunt împiedicat să îmi exercit atribuţiunile constituţionale", a spus preşedintele Băsescu, subliniind că reputaţia României ar fi fost pusă sub semnul întrebării, dacă la Bruxelles ar fi mers doi delegaţi.

        Ei ce să spun,s-a întămplat domn președinte,s-a mai întămplat.
Ai mai fost matale cu papionatu,ai uitat?

              Cât despre nerespectarea deciziei CCR şi a faptului că USL pune sub semnul întrebării legitimitatea Curţii, şeful statului a spus că USL generează un “derapaj democratic grav" de când a venit la guvernare.
Da de ce șefu,că nu ne spui.
Ne-ai spus odata:
               

Și încă o dată

 "Nu am vrut să particip, chiar abdicând de la o obligaţie constituţională"


             Trebuie sa recunosc că am fost  impresionat... Păna la lacrimi! 
     Insa asa cum el se abtine saracu' si rabda in post, si eu am fost tare, si n-am plans!
     Bă băieti, v-a spus omu' clar: mandatul de Președinte este o umilință continuă!
     Niciodată de cănd e Președinte n-a fost lăsat să își facă treaba pentru care a fost ales și reales - chestia cu realegerea o mai discutăm -! 
     Și acum, colac peste pupăză, nici macar atribuțiile constituționale nu a fost lăsat sa șsi le indeplinească! 
     Insă omu' este tare ca stănca! 
     Alții, in locul său, iși dădeau demisia, se sinucideau, sau măcar doreau să ne lase impresia asta, insă dănsul , NU
     El se sacrifică de dragul nostru, de dragul Romaniei!    
     Avem Președintele pe care il merităm!
     Nici suspendat, nu pleacă de la Cotroceni, o să vedeti!

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu