12 iun. 2012

COMENTARIU


          Discutam cu bunicu despre alegerile astea.E supărat,zice el,că din cauza mea nu a putut să se implice mai mult.Nu văd de ce.Nu înțeleg de ce.Eu,nu l-am oprit.Ce,se pune că trebuie să facă ca calu,sau să se aplece de la 1.85 căt are el, la 0,70 căt am eu, să mă țină de măini.Nu e vina mea, că nu știu încă să merg.Acu, mă bate la cap, că trebuia să pun o virgulă și nu am pus-o.Mare chestie.
          Da, nu-ș de ce îl interesează pe el alegerile astea și ar vrea să stea mai mult la televizor sau la Salcie.Cică, vrea să fie la curent.Atunci, de ce țipă la bunica,să mai închidă din geamuri cand vine cu mine în bucătarie-închide fată geamu ăla, că e curent lu asta micu.Ce, eu nu am voie să fiu la curent? Nu mai el?
          Da,e de tot răsu,cănd se ia la ceartă cu nea domn general nea Costică,care mai vine pe la noi.Că bunicu meu, nu e de acord, cănd e vorba de niște nenea dăștia, din politica lor.Nea Costică zice, că aia a lu bunicu fură, bunicu zice că ăialalți fură.Inseamnă,înțeleg eu, că dacă nea Costică are dreptate și bunicu meu are dreptate,înseamnă că toți ăia fură.Atunci de ce se mai ceartă?
          Ar trebui să se ducă la ăia și să le zică-Mă alde nenea,nepotu meu nu are loc de joacă. Tati zice că le-a zis,da ăia au zis că o să facă. Ăia de acu patru ani. Că tati meu și buni meu sunt prevăzători. Au zis mai dinainte, ca eu să am unde să fac ca calu, cu bunicu. Da ăla a uitat,că cică îi trebuia lui niște bani să plece în vacanță în Bahamas. Ca să se inspire de la ăia, că ăia cică e mai. Iunie asta a fost și e o lună în care pot să stau mai mult pe afară. Eu pot, că mi-a făcut bunicu în grădină loc de joacă,da alți bebeluși cum le zice mami meu nu au și atunci trebuie să stea cu nasu în eșapamente.Mă uitam la ei duminică seara,cănd s-au dat alea,cum se zice......exi...așa.Cum apărea căte unu, tati meu zicea ceva, bunicu meu aproba.Nu am înțeles de ce a venit bunica meu și a zis că mă ia de acolo și să fac cu ea ca calul.Că, cică tati și cu bunicu, vorbeau intr-un fel și că eu nu trebuia să aud.De fapt ei nu vorbeau,dădeau mai mult din măini.Și dădeau cu pumnul în fotoliu.Și ziceau, ies.De fapt auzeam mai mult ies,ies.Ăsta era bunicu.Tati mai puțin. Eu nu vedeam decăt niște culori pe ecran.
          Noroc că le-a zis mami meu-ia,valea la Salcie.Săracii,să stea în curent.Cănd s-au întors,erau veseli.Da rău de tot.Ziceau ei, că l-au luat peste picior, pe nea domn general nea Costică,care ziceau ei că a pierdut peste tot și a rămas tanti coana mare fără sponsori și o să o vadă din nou în bucătărie.Bunica, zicea că și ei îi pare bine, că i-au tăiat din nas lu coana mare, că prea se dădea mare.Sincer, nici mie nu îmi place de tanti coana mare,că de căte ori mă vede, mă pupă.Și mirosea a .....a nu-ș ce,da nu îmi plăcea.Bunicu zicea că o să se afle de unde mirosea așa.Eu nu aș crede.Și alții miros sau  miroseau și nu a aflat încă nimeni de ce.
          Aseară,nu am putut,de fapt nu l-a lasat buni meu, pe bunicu să facem ca calu,că îi zicea bunica-uită-te la tine,nu te poți ține pe picioare.Păi cănd facem ca calu, stă ca mine,în patru labe,așa că putea fără probleme să facem ca calu.Pe urmă am aflat că bunicu,de bucurie că a ieșit nea Boc,nea Fane 2 la Cluj,a fost la Salcie,în curent.
          Asta e,ce va fi, om vedea.

Un comentariu: