9 mai 2012

HABAR NU AM -6


     -Trăiți.Mă ce mă enervează ploaia asta.În loc să stăm,afară,sub salcie,stăm înauntru.
     -Cine te obligă Sile să stai ănăuntru?Stai afară.
     -Tocmai ți-am spus, ploaia.Mie apa îmi face rău.
     -Daia nu te speli?
     -Ba pardon,tomnai am făcut un duș.Da la căt costă apa acumușica,parcă mai bine mă spăl în ploaie
     -Am glumit mă zăpaucule.Ia loc.
     -Doar voi doi,domn general unde e?
     -La tribunal.
     -Hopa,da ce caută acolo?Dă divorț de coana mare?
     -Nu domle,cu chestiile ale cu pensia.
     -Nu a zis mă,Pilotu, că le dă banii înapoi.
     -Domn Costică,nu are răbdare să-i dea aștia în rate.Că cică poa să nu-i apuce.Așa că îi vrea pe toți odată.
     -Ei nu zău,da atunci cănd i-a luat Fane2 cu Ludovic,adică,Ludovic cu Fane2,de ce nu s-a dus la tribunal?
     -Era membru.Mă, da ce îmi place chestia asta, cu Ludovic.De unde vine domle?
     -De la Pleașcă.
     -Căcat,de la tine.
     -Ăsta a zis că, marineru, vrea să rămână în istorie… semnătura lui seamănă cu cea a lui Ludovic al XIV-lea, nici măcar Napoleon n-avea o semnătură atât de grandioasă.
     -Auzi,da ce crezi, îl mai dau aștia jos?
     -Dau pă dracu,nu vezi că au lasat-o moale,cică nu mai e prioritate.
     -De care,de dreapta,sau de
     -De bou ce ești.Vezi,dacă te ține patroanca toată ziua la volan,nu vezi altceva decăt volan,nu vezi în adăncime,în....da la ce dracu mă chinui eu cu tine.Ia să fi făcut și tu școli înalte,așa ca...
     -Bă,io am facut,că scoala mea avea două etaje.
     -Ei,vezi Sile.Daia e Gică mai dăștept ca tine.
     -Ce căcat vrei să fac mă?Da dacă am face toți scoli înalte,cine căcat ar mai spala closetele mă?Ar sta ăia cu școli înalte, cu căcat pe ei.Dar domn general nea Costică,ce școli o fi facut.
     -Dalea subterane.Taci că vine.Iote călcătură.
     -Vă salut băieți cucuieți.
     -Trăiți domn general.Vesel,vesel.Faci cinste,că nouă nu ne-a dat leafa.
     -Hai nu zău?
     -Serios,au zis că nu au bani că cică...
     -Puțin mă interesează.Ați ajuns că ăia a lu Fane 2, să stați în banii pensionarilor?Să vă fie rușine.Patru beri Mariana.
    -Vedeți mă.Suflet mare domn nea Costică.Dă obrăjoru să te pup.
    -Stai cuminte Gică.Ce suntem la...,să ne pupăm.Aia se pupau că sunt precis că se despart.O să vedeți voi.
    -Ptiu,cum le știe nea Costică pă toate.Se cunoaște că e membru dă partid.Ia mai zi domn general,ce se mai aude din interior,că din exterior să vede altfel.
    -Nu mă lasă coana mare să spun.
    -Iote frate,cine coana Nuți,ne-am dat dracu,așa sus ai ajuns nea Costică?Ptiu.
    -Pă dracu Nuți,nevastă-mea.Că cică nu e frumos și nu e deontologic.
    -Gata,eu plec.Nu se poate frate.Nu am cum să stau la masă, cu așa o somitate.Îmi văd și eu lungul nasului.
    -Băi tălambule,domn general vrea să spună, că nu are cum să spună ce face cu coana mare în interior.Tu ai spune ce faci cu nevasta-ta?Nu.Vezi?
    -Io mă refeream să spună, ce se mai aude în interiorul partidului,nu în interiorul apartamentului.
    -De unde să știu mă.Mi-am dat demisia.
    -Pe dracu.
    -Serios.De la partid vin.
    -Îu.Și coana mare?
    -Nu,ea a zis că mai stă.Are dureri de oase de la vremea asta și nu s-a putut mișca.Cum îi trece, cum iese.
    -Deci avem de-a face, cu domn traseit general nea Costică.
    -Asta e,nu mă mai regăseam.
    -Rahat,se golise bufetu.Și te-ai inscris undeva?
    -Nu încă,aștept.
   -Ai luat și matale ceva?Că Bozgoreanu,înainte să plece și să stingă lumina,a dat dumul la căini. A angajat pă unu în  funcţia de responsabil naţional cu autorizarea finanţării PHARE și pă altu subprefect.Dă răsul curcilor.Trebuia să mai stai un pic.Cine știe te culcai ca Mihaela dragostea mea, nu apucai să închizi ochii și erai…
   -În p…
   -Gică,vezi cum vorbești.Mă,da chestia asta, nu are legatură cu Nuți?
   -Da ce nu are legatură cu Nuți.Tot ce mișca-n țara asta..
   -Răul,ramul…
   -Vezi dacă a fost la o școala cu două etaje?Imediat s-a prins.
   - Auziți fetelor,da noi mergem la vot și dacă mergem ce facem?
   -Mă,dimineață am zis,ia să mă mai uit și eu pe niște bloguri..
   -Dacă incepe și ăsta cu dastea,gata eu plec.Nu putem și noi să vorbim ca oamenii normal la cap.
   -Băi, sunt niște dăștia de te doare mintea.Intru pe un blog și acolo se punea o intrebare despre partidul lu domn general,adică fostul pardit,că ce parere avem noi aștia care ne uităm și să ne dăm cu parerea, că ce trebuie să facă ăia,care au mai rămas ca stanca asta de partid,să nu dispară de tot..
    -Da mai sunt mă?
    -Că puterea bolșevică..
    -Ura,au venit rușii..
    -A luat mințile poporului
    -Că parcă ei…
    -Cu osicioarele și nu mă mai întrerupe,pe care le aruncă la pensii și salarii,că guvernul lu Fane2 și Bozgoreanu 1 a lasat bani în visterie și aștia care venitără au foamea în găt și vor toca tot ce cu greu stranseră ăia ..
    -Din leafa noastră.
    -Bă paparudă,nu mă mai întrerupe și că are prieteni în multe domenii de activitate și că așteaptă răspunsuri.
    -Vezi,are dreptate,așteaptă doar prieteni.
    -Și nu putea să facă asta pe email.
    -Vă salut,am plecat.
    -Stai mă dracu jos.Bun.Zic, mă io nu-s preten, da zic, hai să dau și io o părere.
    -Rahat,dacă o fi fost o parere daia cu baga-mi-aș în..
    -Să vărs sticla asta de bere dacă vroiam să scriu nasoale.Așa doar o parere.
    -Și nu poci ca să intru,adică nu mă primește.
    -O fi știind ce nașparliu ești.
    -Lasă-l mă,l-au apucat dracii că..
    -Nu frate,da vezi tu,toți portocalacii aștia nu acceptă nimic.Ei sunt mari și tari.Cei mai deștepți,cei mai frumoși..
    -Hai că Nuți e.
    -Cei mai cei.Așa au fost și cănd erau sus,bag seamă că așa sunt și cănd sunt jos.Vor să audă doar ce la place.Să se pupe în cur unii pe alții,sau să fie pupați de toți.
    -Și toți pe Ludovic.
    -Băi,s-o înțelege Ludovic cu Pilotu sau o să fie ca,cu Papionatu.
    -Eu cred că o să fie mai rău.Cu papionatu a mers căteva luni.De ăsta s-a luat rapid.
    -Știu, cu 322.
    -Vezi Sile.E clar că scoala ta, avea patru etaje.
    -Deci mergem la vot?Picior Iute ne așteaptă.Io cu el votez

    -Vorbim altă dată.Acu mă duc la piață.Vă pup fetelor.
    -Ptiu,a început și ăsta cu pupatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu