8 mai 2012

Analize pertinente - 3


 -Ptiu,ce mă doare capul Agripino.Pune de o gargară
-Șef,nu face bine gargara la durerile de cap.Mai bine vă dau o aspirină,sau un algocalmin,da n-am rețetă.Hai să vă pun niște cartofi cruzi pe frunte.Precis vă vor face bine.Zic aștia că,cui pe cui se scoate,dar nu e așa.
-Auzi fată,de cănd dracu mă inveți tu pe mine treburile astea?Tu ai impresia,că atunci cănd bateam mările și oceanele planetei și ne gargaream rău de tot ,lua cineva buline.Tot gargara era de bază,să știi.Așa că rapid o gargară mare.
-E prea de dimineață totuși șef.
-Firar a dracului să fie de treabă,lasă că îmi fac singur.Apropo,aseară ce dracu ai pus în gargară Agripino,de vedeam peste tot portocaliu?
-Nimic deosebit șef,ca de regulă,dar am mărit măsurile,că m-am gandit că o să vă facă rău vederea atător dăștia de la ăialalții.Și era rosu-corai,nu portocaliu.
-Vezi,am simțit eu ceva mai hacana.A căta oară te rog să păstrezi proporțiile fata lu tata.Că le-am zis și lu aia de la cărcotași,bă,nu se face gargara așa, ci uite așa.Că apăruse măsura de gargară Ludovic.Zi zău,că nu ai mai pus și altceva,că mă apuca răsul mai mereu.Ha,ai văzut ce muiane au făcut,cănd le-am zis că nu mai e șampanie? Hăhăhăhăhă...
-Doamne iartă-mă ,șef,absolut nimic,vă jur.
-Hai să zicem că te cred.Acu, că Fane 2 o zguduie,mă gandesc să-l fac dăla,cum îi zice domnule,gustangiu.Adică,îl pun pă el să guste din gargară.Dacă i se face rău,ai belit-o.
-Păna la urmă tot vă spun,ce e limbajul ăsta? Și adevărul este,că aseară de supărare, că nu a venit doamna Nuți la investitură,după ce ați consumat gargara mea ,v-ați făcut singur o alta.
-O altă Nuți,hăhăhăhă...
-O altă gargară.Ăsta e adevărul.Daia vedeați peste tot portocaliu,chit că nu era portocaliu.
-Adică,ne-am dat dracu.Stii ce am văzut eu.Vrei să spui că nu l-am văzut păla de la externe, de nu am vrut să dau mană cu el din prima,asta vrei să spui.Ei află că nu se face Agripino așa.Dacă intinde măna galacticul,întinzi și tu măna,nu așa aiurea.
-Asta așa e.Sunteți mai mare în grad.
-Și mă mai fac,Agripino,mă mai fac.Și știi de ce?
-Nu.
-Pentru că aștia ai lu pilotu și ai lu Trandafir,nu au zile multe la guvernare.Mă da mă apucau băzdîcii cănd îi vedeam cum se pupă aseară,brrrr.Auzi m-am pupat eu vreodată cu Fane 2?
-Dumneavoastră nu,da Fane 2 da.
-Adică?
-Adică, nu vă pupa el măna în fiecare zi?
-Așa și trebuia,dar măna Agripino,măna,nu pe obrăjori.
-Nu am de unde să știu,că nu eram mereu cu dumneavoastră.
-Mrrr
-Ce e șefu,vă e rău?
-Nu fată,adică nici prea bine nu-mi este,da vroiam să zic dăsta, care a fost prim.Eu cred că tot e ceva pe undeva,că am înțeles,că ăștia din partid zic că și el e galactic.Tu ce crezi?
-Nici pe aproape șef,nu are cum.Ăsta n-a batut decăt culuarele pe la ceva facultăți,a batut ceva la mașina de scris,copiate după alții,nu are cum.
-Măi,să știi că mi-au facut bine cartofii aștia.Să fie din cauza frunții mele bombate?Da cel mai rău m-a enervat Ceapă ăla.
-Am văzut șef,parcă erați la circulație,așa i-ați făcut semn să treacă mai departe.
-Normal,ce el e prieten cu mine,ca rusnacul ăla de la interne.Păsta l-am bătut pe umăr,că ne cunoaștem de mult și să nu uite ce am vorbit.Da de fapt și ăsta e mare șulfă.Auzi,cică polițaii sunt agenți electorali ai primarilor.Hait.Ce Fane 2 a umblat cu așa ceva?
-Nu cred șef.
-Și chiar dacă ar fi așa,partidul,stănca asta de partid,cum bine a zis Buldogul, trebuie apărat,că și eu, cănd bateam mările și oceanele lumii, nu intram ca orbetele în stăncă.
-Așa e șef.V-a trecut capul?
-Şi nu am nici o ezitare să o spun, investiţiile în aur sunt o soluţie. Cum sunt făcute, e treaba Guvernului.Da să am și eu o parte,că doar na,nu-mi bat de atăta timp gura degeaba,cu aurul cu mineritul,cu....Știi căt țin eu la mineri.Că dacă nu țineam la ei,nu îi aduceam în ’91 la București,să vadă și ei săracii ce mai e prin capitală.Trebuie să-mi iasă și mie ceva.Este?
-Normal.
-Agripino,ce ai fată de îmi dai dreptate,că altă dată nu erai așa.
-Mă simt bine azi șef.
-Bine înțeles,dacă mă simt eu rău,trebuie să se simtă cineva bine.Auzi,da tu ce crezi,ăștia or să țină cont de..Vezi că sună telefonul.Cine e?
-Doamna Nuți.
-Ce vrea?Spune-i că sunt bolnav.Sau mai bine nu ,că e sperioasă și așa vezi că vine aici și nu am chef de ….politică înaltă.Prefer….
-Intreabă dacă i-ați citit discursul din parlament.
-Spune-i că-s cu ochii pe el.
-A zis că trece mai pe seară,că așteaptă să vă vadă și că
-Taci că iar mă apucă capul.Auzi,să fie ceva între Pilot și Nuți?Că prea se tachinează.Chi sem se tachin,vorba alora din patrulater
-Hexagon
-Și eu cum am zis .Asta ar mai trebui,că dau în boală grea.
-Nu vă lasă Nuți șef.Plus de asta, e tare ocupată acum cu alegerile astea.Da cum îl instalează pe Picior Iute,revine să vedeți.Dasta și cred că vine după masă,să mai ia ceva lumină.
-Da ce Agripino,așa de rău au ajuns,nici lumina nu mai au,doar trei luni, de cănd nu mai sunt la guvernare?
-Nu șef,mă refeream la lumină daia politică,de la dumneavoastră adică.
-Crezi?
-Sunt sigură.
-Hai că mă simt mai bine,dar obosit.Citește-mi ce a măcănit Fane 2 labeunutv.Auzi mă,noi prindem olfactivtv.
-Ce e ăla.
-Doamne,ăla de ne pupă mai ceva ca mii de Fane 2.Ăla fata dă mișcă gătul de zici că are boala lu Calache.Cand era labeunu și venea și ardei umplut ăla,faceam pe mine de răs.I-ai văzut vreodată?
-Nu.
-Păcat.Poate o să vină umplutu  ăla.
-De ce îi ziceți așa șef,că vă pupă peste tot.Adică la oricine unde se duce.
-Nu pot să-l uit Agripino căt căcat mănca cănd era la Felix.Mie nu-mi plac dăștia.Cand zici ceva păi e ceva,nu altceva.Dacă aș fi și eu așa..
-Haida de.
-Adică ce nu e așa?
-Ba da,spuneam să vă ridicați, să va schimb cartofii.

3 comentarii: