11 mai 2012

Asta e.


    
       Întrucât Arena Naţională este o realizare extraordinară , iar proiectul a fost început pe vremea când Adriean Videanu era primar general al Capitalei, cică  Nuți,această madam Thatcher a Romăniei, a venit cu o idee genială,cum numai dănsa poa să “emiteze”.
Nuți Thatcher, a propus ca Arenei Naţionale să-i fie dat numele Adriean Videanu.La ce dracu să se numească Arena națională
      Acum are dreptate,dacă tot ne tragem din Traian, de ce nu s-ar juca și cănta pe  “Adiță Videanu”,Boc și ouale de lemn,bătuta ca la Ungureanu, țeapa lui Traian,  jocuri și spectacole, care de regulă umplu stadioanele.
      Noroc cu Adiță,care a făcut rapid o ședintă cu băieții dăștepți ai lui și ai lu mariner și a zis: “Ho, stop fa.Prima întăi,  vreau ca felceru ăsta,să continue marile proiecte ale mele  și ale lu Traian, să continue şi stadionul de atletism, aflat alături de Arena Naţională. Pormă ne mai găndim.Ideea nu e rea.Stadionul de atletism să poarte numele tău.Să se întreacă ăia în arcuri,săgeți, trănte, , aruncarea bordurii, alergari pă și peste garduri și alte dastea pă “ Nuți”.Și să schimbe domle numele la podul ăla.Mare chestie,nu costă mult.Tot cu B începe.Că și eu am continuat marile proiecte ale lu Traian,cum ar fi linia pașunu, de aleargă aia ca tămpiții și și-o trag cu tramvaiul în cur.Dacă îmi mai lăsa ceva otravă, terminam și cu javrele.Dar Traian a zis ,nu,că o folosește pă alte mamifere.Și bine a făcut.” Cică  așa a zis Adiță.Io, nu bag mana în foc că a zis așa, dar parcă îmi vine a crede.
      Ce nu înțeleg să mă tai, e următoare cestiune-De ce dracu a zis să-i continue mărețele proiecte felceru și nu Prigoană?Ai?Nu înțeleg?
      Aș mai avea o propunere.Fratemiu, nu se gasește nimeni să-i spună lu Nuți, să nu mai poarte tocuri așa inalte.Ce dracu.Aerul rarefiat,multora le face rău.

4 comentarii:

  1. REPET,HAI SICTIR.
    Trimite-i si celuilalt amic al tau.
    Intru din greseala cautand altceva.Asa ca nu ma obosesc, sa polemizez cu cretinii,

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu înţelegean ce-i cu hai sicitirul de la 16:01
    După ce am văzut postarea anterioară "CLANC!" mi-a picat fisa!
    Deci bag replică:

    Auzi fă sugătoareo de pulă, marş în pula mea la DEX şi vezi care este semnificaţia verbului "a polemiza", băga-ţ'-aş polemica pe gât!
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, ăsta-i mai al dreac' decât cine ştiu io!

    RăspundețiȘtergere