7 mai 2012

Analize pertinente - 2



-Agripinel,ce faci fată?
-Mulțumesc bine,șef.Transmit lu francezul ăla felicitarea de..
-Măi Agripino,de ce vrei tu să-mi strici mie ziua? A?Ia zi tu fata lu tata,de ce?
-Ce am făcut șef,ce am zis.Nu mi-ați spus dumneavoastră să-i trimit telegramă? Acu,căutam cum se scrie,cu un l sau doi de l.
-Am spus și eu așa,că așa se face,da nu îmi mai spune.Cum crezi tu,că mă simt eu,cănd trebuie să-i transmit felicitări, unuia, dușman de moarte cu mine întrale doctrinei?Io sunt de dreapta Agripino, de cate ori să iți spun.Mai dă dreapta ca mine …..nu cred că se mai există.Poate doar măna dreaptă.
-Adica Fane 2.

-Bine,las-o,văd că ești obosită.Auzi,a descărcat Gigi portbagajul?Se strică  salata aia romanească și io daia olandez nu obișnuiesc,că am mancat odată cănd băteam mările și oceanele lumii și mi-a căzut rău la pipotă
-Șef,nu i-ați spus dumneavostră să nu pună mană că…
-E clar, sunt singur.Am spus asta, că erau ăia de la televiziune.Auzi,da apropo,cănd mă duceam eu la market înainte,nu erau mai multe...
-Mai multe ce, șef?
-Televiziuni,că de alea vorbeam.
-Ba da,dar o fi fost vreun tăiat dă moț pe undeva.
-Bag seama Agripino,că cineva, sunt luat la mișto.E gata gargara?
-O aveți pe birou.
-Merci.A început lăbăreala cu Pilotu,ia vezi.
-A început.Credeți că trec?
-De ce să nu treacă Agripino,de ce să nu treacă?
-Păi chestia cu banii de salarii,cu banii de pensii,cu una,cu alta.
-Trece fata,să vezi.Că și eu am zis,că sunt de acord cu să se dea bani.
-Șef,dar acu ceva timp în urmă,nu prea mult spunea-ți că nu ….
-Ca de regulă,înțelegi aiurea.Nuți a sunat?
-Nu,nici Fane 2,nici Buldogul,nici nimeni.A,ba da,au sunat unii dăia care fac bere.
-Nu le-ai spus că eu nu beau bere.
-Ba da,dar au zis că nu trebuia să spuneți asta pe post.Că se uită lumea și se ia după ce spuneți și scad vănzările la bere.
- Taci tu! Nu ma-nnebuni și zi zău cu limba scoasă.Nu spuneau aștia că nu mai
mă crede nimeni?
-Cam ăsta e adevărul.
-Auzi,ce îmi place mie mijlocul ăsta de primăvară.Da, ai zis ceva?
-Nu șef.Dar,chiar credeți că sunt bani de salarii și pensii?
-Ce am spus ultima data?
-Cănd? Ca să știu cum o iau.
-Poți să o iei cum vrei,mie nu o să-mi displacă.
-Vă spun.Eu nu înțeleg șef,ce a vrut domnul fost prim să spună prin"–Stați cu fruntea sus și fiți ungurenii mei"
-Întreabă-l.Măi fată,acu ce s-a găndit el.Care a fost sloganul? -Tot greul spre bine-  nu? Da, omul nu crede că totdeauna un șut în cur e un pas înainte, așa că le-a zis,că așa nu se mai poate face politică.
-Adică cum așa?Păna acu cine a fost la manete?Nu a fost Robertina cu Nuți cu…
-Please,Nuți nu își mai vedea capul de treburi,cu ministerul,cu gondola,cu piscine cu lacăte,cu portari,te rog să nu o bagi în aceeași barcă cu alții.
-Scuze.
-Așa că a zis Bozgoreanu-Simțiți-vă întăriți,stați..
-Jos.
-Gura.Stați alături,mobilizați-vă,vezi?
-Sef,mie mi-a placut de Fane 2."-Sunt convins că vom reconfirma rezultatul alegerilor din 2008, ca primă etapă, pentru ca în decembrie preşedintele să invite PDL să formeze Guvernul"-Și dumneavoastră vorbeați de trădare.
-Mă nu zic nu,a vorbit frumos Fane 2,dar eu cred,că tu ai ceva cu Nuți,zău Agripino.Păi cine a punctat de punctat fată? Nu Nuți?Auzi brăul trece răul și măndruța ..
-Vă spun.
-Spui pe dracu.Auzi"-Când bocitoarele useliste se pregăteau să ne jelească pe la televizor, zece mii de pedelişti sărbătoresc intrarea în luptă. Sala asta arată că partidul acesta are, într-adevăr, nouă vieţi"-Păcat că a fost soare afară,că dacă faceau aștia adunarea pe stadion
-Îi ploua.
-Nu fi impertinentă.Adunau.oho…..
- Buldogul a cam fleșcăit-o,șef"-PDL este partidul pe care scrie victorie în toate campaniile electorale.Nu vă cer în campanie altceva decât să fim pedelişti …."
-Și ce nu e așa.
-Păi nu prea,că dacă ies afără,unii riscă să o ia în mufă.
-Partidul ăsta e o stăncă Agripino,o stancă,Mai ceva ca alea pe care le-am văzut eu cănd băteam  marile și oceanele universului.
-Nu degeaba sunteți galactic șef.
-Măi Agripino,mă, cum arăta Nuți mă, eu de ce nu am văzut-o?
-Erați la gargară șef. Era într-un costum crem cu pantalon și cu pantofi aurii cu tocuri imposibile și..
-Sun-o și cheam-o urgent.Mă apucă somnul



Un comentariu: