2 apr. 2012

HABAR NU AM - 4

-Sile,ce ai păţit mă?Ce dracu ai,de faci semnele astea?
-Vorbiţi mă mai încet.Zii lui tanti Mariana, să dea muzica aia mai tare.
-Da ce ai bă,ai bolunzit.De ce să o dea mai tare?Şi aşa e destul de tare.Ce dracu,nu ne mai
 înţelegem deloc.
-Goguţă,asta e cretin mare bă,nu înţelege nimic.
-Sile,să dea boala în javra aia de la scara doi ,dacă te înţeleg.Şi acu ce cauţi mă, sub masă?
-Doamne,doamne......
-Ceresc tată,noi pe tine te rugăm.....
-Ete şi la domn Costică,a dat în mintea lu ăia micii.Bă,ce a zis Foaie Lată ăla,cănd a plecat 
din partid?Ia zi domn Costică?
-Nu ştiu, că eram la bufet,cu nevastă-mea.Luam cevaşilea pentru acasă,că la partid e eftin.
-Nu domnule ce a zis cănd a părăsit camera,ci ce a zis după ce a părăsit camera,adică 
partidul şi a ajuns la ăia a lu Trandafir.Nu a zis, că ne ascultă aştia cănd vorbim la telefon?
-Şi unde căcat, vorbim noi la telefon?Şi aşa ,al meu e la nevastămea,că ea nu mai are minute
 şi vrea să vorbească cu măsa.Aşa că, dacă aia ascultă, să-mi spună şi mie ce a vorbit
 nevastă-mea cu măsa, că de bine, sunt precis că nu m-a vorbit.
-Sunt sigur.
-Este?
-Nu mă vită,sunt sigur, nu sunt precis.Adică, aşa se zice.
-Bine măi intelectualule şi vorbeşte dracu mai încet.Ai văzut cum se uita la noi,ăla care
 a trecut?
-Ce să se uite mă,ăla nu se vedea nici pe el, e mangă.
-Uau,mă da prost eşti.Şi dacă se prefacea?
-Aşa e,după şase sute vodcă cu vodcă,se prefăcea.Cum dracu nu mi-a dat prin cap.Deci la
telefon nu vorbim.Şi acum ce vrei,să dau din măini ca muţii.
-Şi dacă ne ascultă ambiental,că aşa a zis Foaie Lată.
-Şi ce ranga mea,suntem noi oameni politici?Suntem nişte amărăşteni,ce dracu să asculte
 la noi?
-Să citescă pulsul strazii,băi umflatule.
-Da,ne ascultă, ca să citească,că nu are ce face Bozgoreanu ală de prim ministru,
 decăt să ne asculte pă noi.
-Moldoveanu,nu Bozgoreanu,da mai ştii?
-Pă mine m-a distrat,muianu lu Fane 2.
-Ai văzut,nu mai turuia.Vorbea cu încetinitorul.
-Lăsaţi-l mă,ce mai aveţi cu el acu?
-Domn Costică,da el ce a avut cu mine ani de zile?Şi cu matale ce avut?Aşteptam ca pe 
moaşte ieşirea,din dracu să-i ia,iar acu pilotu ne-a anunţat,că am intrat în dracu să-i ia.
-Păi ce vroiai mă să facă săracu?Ce era de capu lui?Avea şi are şi el un şef,aşa 
cum îi stă bine unui şef de partid,nu?
-Adicătelea,orice naş îşi are naşu.
-Nu Sile,orice naş,îşi are marinaru.Ştii părerea mea,pănă în 2014,mai e.
-Alde Trandafir şi alde pilotu cică....
-Cică muie.Da a belit-o Robertina.P-asta nu o lasă aştia,o să vezi.
-Pula mea şi paişpe bani.O să vină alde aştia la putere,o freacă ca pe Bombonel
 îi dă cu şi pormă făra şi o s-o vezi cu tărtiţa la soare la ....
-Popleaca.
-Maiami boule.
-Pă mine,mă oftică altuceva.Băi, nu reuşesc să învaţ nici d-al dracu,numele la miniştri
 aştia noi.
-Vezi că mai înscriu aştia la clasa zero.
-Ha ha.Să le reţin numele adicătelea.Nici d-al dracu.Nu pot mă.Şi nici după
 mufă,nu îi ştiu.
-Mare chestie.Păia vechii îi ştii?
-Pe căţiva.
-Ei,tot aia sunt.Aşa că,nu ai pierdut nimic.
-Mă uitam la Nuţi.Bună.
-Da, cam verde.Sau, mi se părea mie din cauza rochiei?
-E mai rau ca la Robertina.
-Cine mă,rochia?
-Gata, nu mai bem. Sau nu mai bei Sile.Băi, Robertina o să zică că era tărziu şi
că era obosită şi că tasu aşa a învătat-o să numere,da ce te faci cu Nuţi?
-Mă răz.
-Dă Nuţi?
-Nu boule.De ăla care a trecut pe lăngă noi.De care s-a speriat Sile,că-l ascultă,
ete cum face.Şi apropo,domnule bou.Vorbiţi frumos.
-Nu,domnule bou.La Nuţi, e mai naşpa.
-Fleaşca.O să apară şi de la aştia,o Nuţi sau un Nuţoi şi o să vezi iar piscine
făra water.
-Uaouao....Ne bagă bere.
-Doar de unu Mai.
-Nu mă,acu.Dă tanti Mariana un rănd de la ea.
-Pă dracu de la ea.De la noi,la căt îi lasăm.
-Auzi,domn general,da matale,de ce eşti aşa de tăcut?Îţi este frică, că te ascultă
aştia şi nu mai pupi mancare dă la partid?
-Cine mă,eu?Din convingere m-am înscris în partid.
-Şi din convingere o să ieşi.
-Hai sictir.
-Haideţi,că suntem mai mulţi.Mie mi-a plăcut mişcarea lu Nuţi.
-Haida,cănd s-a mişcat,că eu nu am văzut-o?Era Madona, sau Margareta aia ,sau cine?
-Mă refer la mişcare politică,domn Gigă.
-Daaaaa? Care?
-Cu indianul ăla, de Picior Iute.Cică o să-l bată pe doctor.Poate pe umăr.
-Mai ştii?Dacă zice-bă, vă iau gunoiul pă degeaba,ă?Că şi ăla a zis că face autostradă 
pă sărmă şi a făcut .....
-Trece la tunel.Mă oftic de o singură chestie.Nu mai poa marinaru să candideze.Ăsta e
învaţat să darame,să taie.Aveam şanse să rămănem fară maidanezi.Mai ţineţi minte
ce ziceam acu cătva timp?Condiţia să-i votez păştia a lu Nuţi? 
-Maidanezii.
-Da.Eu am zis, să voteze eutanasierea maidanezilor,nu să se mănance mai rău ca ei.


Un comentariu: