5 apr. 2012

ANALIZE PERTINENTE -1-


-Agripino,căt fac cincizeci impărţit la doi?
-Douăzeci şi cinci,da de ce şef?
-Da,deci douăzecişicinci,dar nu or să fie sigur cincizeci,eu zic că,cu bataie,dacă o să fie paşopt.Deci vine de un douşpatru.Mai punem vreo opt, ce mai trage Buldogul pă găleţi,minus vreo trei, ce pierde Nuţi,e clar,apucăte şi scrie decretul pentru guvernul Fane 2 ,alcătelea o să fie mă?
-Nu înţeleg?
-Nici nu ai cum.Nu eşti galactică.
-Deci,pe cine avem acum la curte?
-E Giani cu Nicu la aleea din fund, la şanţul ăla,e Titi pe stalp, vegheză să nu fure cineva microfoanele,e Maricica la bucătărie,Vica e sus la…
-Asta e ,nu am ce face.Vorbeam de curtea suprema Agripino,de aia vorbeam.Că în toamnă îi pun tot pai mei la guvernare,că alde Trandafir cu Pilotul lui,muie,că nu sunt partid,ci alianţă şi o să se ducă la curte şi iar muie.
-Vă spun.Habar nu am .Dumneavoastră i-aţi pus,nu eu.Da ştiu,că e Trandafir foc şi pară că aveţi mai mult ca ei,la curte.
-E normal,e absolut normal.După opt ani de chin, merit să am şi eu ceva, nu?Sigur că da.Da cum ţi-a părut Nuţi aseară?
-Cam obosită sef,cam obosită.
-Obosită,obosită,aşa e .Dar e şi normal după ce tragi ani de zile,na….e normal.Mă,da a trăntit mucii în fasole.
-Cu ce şef?
-Mă,a zis ea vreodată, că vrea să candideze la Bucureşti,că eu nu am auzit-o?
-Eraţi la gargară şef.
-Deci a zis.
-Da,dar dacă a făcut parte,din cel mai performant guvern,care e cel mai impopular şi dănsa a devenit din performantă, impopulară şi ia scăzut cota de piaţă rău,normal că e supărată şi că vrea să caştige tot, mai puţin patru sectoare.
-Auzi,să-mi aduci aminte, să dau un decret,să fac mai multe sectoare in Bucureşti,căt mai multe să căştige şi Nuţi măcar şase.Şi cum Agripino să-i scadă cota de piaţă,ce e...
-Nu şef,că a zis că a scăzut în sondaje şi că ar fi preferat să se ducă cu primministru Bozgoreanu la teatru, că cică ăla e citit şi dănsa e dornică de învăţătură,dar nu a avut ce face,aşa că la pus pe Picior Iute, care cică e mai sus?
-Cum adică mai sus?
-În sondaje.
-Aha.Agripino,crezi că la mijloc, să fie vreo trădare?
-Nu are cum şef,nu are cum,că peste tot pe unde se duce ,inclusiv lu Vica i-a spus că, ca dumneavoastră mai rar.Mereu zice,că noi, ne tragem din dumneavoastră.
-Ne tragem sau lipseşte un o.
-Vai şef cum puteţi vorbi aşa.
-Adică ce am zis Agripino,ce am zis?
-Plus de asta, a zis că in jurul lu Bozgoreanu, se poate face o mişcare dă dreapta, de moare lumea.
-Vezi Agripino,vezi şi mai ziceai că nu-i trădare.Nici nu a venit 2014 şi au şi început să…
-Păi nu aţi spus dumneavoastră că vă retrageţi?
-Unde fată,unde, la mănastire?Mă vezi tu pe mine, cu mărgele dalea în mănă?
-Păi aşa aţi zis.
-Ca de obicei, se înţelege alceva.E clar,e vorba de tradare.
-Haideţi şef că nu e aşa.Ce, dacă a zis că a luat masa şi cu Pilotu şi că ăla are patruzeci de ani şi..
-Taci,taci,nu vreau să mai aud.Şi după ce au luat masa,ce a mai zis?
-Că ăla e imatur.
-Ptiu,taci.
-Imatur politic şef,politic.Nu aţi văzut că Pilotu se ia mereu de dănsa?Acu dănsa ce să facă?Să stea cu măinile în săn?Să…..
-Hahaha,să pună pă altul.
-Să ce?
-Să-i stea cu măinile.Asta ca asta,cu Nuţi mă înţeleg eu,da ce mă fac cu aia de la revista 22Iliescu a tras în noi.Măi Agripino,ce îţi e cu lumea asta……
Cum pot fi aşa de trădători măi fată,cum pot fi? Adică,de ce nu pot să continuie cu pupatul?Ce e aşa greu.dacă erau la început mai ziceam,dar fata asta are ani buni dă pupat.I-am zis eu vreodată ceva?I-a zis Nuţi vreodată ceva.
Doamne,ce pupături viguroase avea.Ce se întămpla dacă eram şi eu aşa?
-Nu mai eraţi galactic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu