21 apr. 2012

HABAR NU AM -5

Fraţilor,cumnaţilor,daţi măncare raţelor,că şi ele ne dă nouă,lapte,carne,unt şi ouă şi că,conform sondajelor dă opinie,făcute în galaxia noastră şi jumate din galaxia vecină,cel mai şto, stă indianul  Picior Iute.Asta a zis Nuţi.
Toate lumile cunoscute şi necunoscute,au făcut băşici în palme.Mai puţin eu.Nu-ş dă ce.Că nu-l cunosc.Adică, îl ştiu eu aşa,de doi lei.De la nevastă-sa,Ochi în Buze.De la tembelizor.
Că a făcut,că a dres,că,ca el mai rar,că e om de de afaceri dă succes,că a făcut,că a dres,că ia gunoiul la timp,că e cu întreţinerea la zi,s-a divorţat şi s-a însurat şi iar s-a şi iar s-a divorţat.Acu,nu ştiu cum e.Şi nici nu mă interesează.De ce m-ar interesa?Treaba lui.Şi a lu nevastăsa.Că,cu ea s-a şi s-a.
Că cică,e iute la minte.De unde şi numele.Eu îl ştiu mai mult de la nevastă-sa.Că apărea la televizor şi toţi invitaţii ei indienii, pomeneau de el.Dă Picior Iute.Că e mare mănuitor de plici.
Domn general nea Costică,a zis că votează cu el,că a zis că face.
-Ce a zis că face,domn general?
-A zis că ne scapă de potăi.Şi eu cred.
Acu,nu e treaba mea,dacă domn nea Costică crede, sau nu.Eu nu cred.
Ce,ar fi primul care manăncă rahat?Sigur că nu.
Eu aş face altfel.-Mă frate,zici că faci chestia aia?Bun.Păna la alegeri,ia demonstrează matale că faci.Măcar aşa,puţintel.Să se ducă Picior Iute la angajaţii lui şi să le zică-
-Alelei, puişorii mei,ce faceţi voi după ce goliţi tomberonul în maşină?
-Îl lăsăm în mijlocul străzii.
-Bun.Şi după aia?
-Ne îmbătăm.
-Şi după aia?
-Ne împrumutăm şi ne îmbătăm din nou.
-Uite,eu vă dau căte 2 euro,de fiecare cotarlă prinsă.Cică sunt jdemii în oraş
-Jdemii şase şef, că a fătat şi Mărgica de pe Platanului.
Ei,ar prinde ceva.Şi nu ar trebui să apară la tembelizor,să se dea grămadă cu chestia asta. Să scrie pe o plăcuţă-Pe aici a trecut Picior Iute-Da, să nu scrie ca Ludovic galacticul şi să te uiţi ca boul,în groapa din asfalt.Adică,acolo unde a pus plăcuţa, să nu mai fie picior dă javră.
-Şef,da ce ne facem cu coana Ica de la şase şi coana Silvia de la zece.Că astea,dă mari iubitoare dă jarle şi din prea multă dragoste,nici nu mai coboară să le dea măncare,ci trosc cu mancarea de la etaj.Nu mai au răbdare dă atăta dragoste.Că alea ale dracu ,are o gură…. Aşa că urcă matale preţu, la 4 euro dă jigodie şi trei dă panaramă.
Dacă îi merge bibilica lu Picior Iute,zice, okai puişorii mei.Căt dracu să coste.Păi dacă vinde maşina lu fisu,tot prinde căteva mii dă javre.Mai dă ceva pe-Pe aici a trecut Picior Iute – şi gata,boul pune ştampila.

A pus el ştampila pe Mă Doamnă,ăsta care e acu.Care a zis,că face daia spanzurată.Că Gică, să şi vedea cu duba,zburănd pe deasupra lu nevastă-sa.
Vezi,trebuia şi pă Mă Doamnă,să-l pună să facă o demonstraţie.Ia fă mă tu una dasta,măcar aşa din chibrituri.Să văd,într-o lună de campanie căt faci? Nu? Aşa din clonţ şi eu fac ,mamă mamă.Dacă mai iau şi ceva,fac de trei ori mamă.
Campania la tembelizor,la radio, ar trebuie să fie:
       CHEESE IT !                                                               
De ce trebuie să manănci căcat, în studiou?Că pute şi se transmite prin cablu şi eu stau rău cu pateul.
Dute frate,afară,urcă-te pe gard şi manăncă căt vrei.A,ti-e frică că vorbeşti singur, ca prostu?Fă ca Ludovic.Adună galaxia şi măcăne.

Te costă?Nu vine tolomacul fără să-i dai mălai? Lasă, că îţi scoţi tu părleala.Amărăşteanul?Dumnezeu cu mila.

5 comentarii:

  1. Măi Gogule, lasă că vorbesc io cu el şi după ce termină de adunat cotarlele îi spun să lanseze un program cu adunatul sticlelor " dă plastic "! Ha, ce zici? Adună oarece de pe la Salcie? Bre, să-mi zici cam ce tarif v-aţi dori pentru una bucată sticlă "dă plastic"! :=))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghiţone,să nebunesc,îl pun pă Gică,că asta e dat dracu la negocieri.Dacă la patru sticle dă plastic, iese dun Ciuc, e fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gogule ai beluit-o să mă ierţi!
    A VENIT VREMEA SĂ-ŢI PLĂTEŞTI DATORIA!
    ...că eu nici Dumnezeu nu sunt şi nici prost nu sunt..... să ajut gratis şi să nu cer plată!

    Deci, readucându-ţi aminte că eu şi doar eu am fost cel ce te-am ajuta să deschizi astă prăvălie, te anunţ că începând din acest moment am să bag mâna-n rafturi şi am să mă servesc cu orice îmi doreşte inimioara mea.
    GRATIS!
    Pam-pam

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. “Tot ceea ce vedeţi aici este ban privat. Aportul Primăriei este acela de a căuta, de a găsi şi de a convinge organele locale, de la primărie până la consiliul judeţean, că avem nevoie de acest stabiliment”, a explicat Oprescu.”

    Ei?

    RăspundețiȘtergere