18 ian. 2012

NU ÎMI PLACE SUS.

Nu-ş de ce,dar nu îmi place sus.Mi se apleacă.Multora nu.Adică le place.De ce să nu recunosc,am încercat şi eu de cateva ori în viaţă,sus.Şi am luat-o jos.
Am încercat şi jos.Parcă era mai bine.Aveam senzaţia că nu sunt contra naturii.Urlam ca disperatul- jos,jos......Şi am luat-o sus.Acum,na, după gusturi.Nu poţi face ceva în gust.Este?
Prima oară în 89.Ho.......Cred că marea majoritate,am zis marea majoritate,nu am zis toţi,am vrut jos.Mi s-a părut normal.Nu-ş cum dracu,dar am luat-o rapid sus.Marea majoritate am zis,nu toţi.Am hălăduit şi eu prin centru capitalei prin 90.Normal,ceream jos.A venit 13-15 şi am luat-o sus.Veniseră bătaşii.Nu aveam nici geantă diplomat, nici nu purtam ochelari pe vremea aia.Nu erau nici televiziuni să stau acasă, să mă uit la bătaie.Aveam însă, o sticlă mică cu Pepsi Cola.Unul din bătaşi mi-a cerut sticla şi drept multumire,am luat-o sus.Băta.Peste greabăn.Unii, au rămas sus.Au venit sus, unii din ăia, care la Universitate au cerut jos.M-am bucurat .Zic –uite frate, am zis şi eu odata sus şi s-a îndeplinit.Nici nu am terminat de zis,că am şi luat-o jos.Ăia care erau sus, urlau la ăialalţii jos şi deandoaselea, că la un moment dat, nu mai ştiai ce vor.Şi de ce vor.Că în definitiv toţi erau sus.Păn 2000, am zis, mă ,dacă am zis sus şi am luat-o jos de tot,da rău de tot, să mai încerc odată,poate iese.Mai ales că era şi coana Europa ,care mă chema sus.Acu, nu mă credeam mai prost ca alţii şi am zis şi eu sus.Ziceam că mă apăra Nato.Cu toate rachetele lor, sol sol demisol ,am luat-o iar jos.În 2004, am urlat căt m-au ţinut plămănii,de dădusem în bălbaială,că şi fumez-sus.Că eu sunt şi rău al dracu.Cănd aud de ţepe,pun mana pe bardă.Am cioplit vreo două luni.De oftică,că începuse unu să plăngă la televizor.Ăla plangea tot de oftică, că se înbolnăvise unu de ai nostri, care zicea tot jos.Atata ne lega, jos.Mama voastră de pungaşi,ziceam eu ălora care erau atunci sus,ia că vă bag eu ţeapa asta, aşa cum zice tovarăsul ăsta,adică tovarăş de suferinţă,deodată ce plăngeam amăndoi,deci vă bag eu ţeapa asta jos.Şi am rămas în poziţia de atac.Cu ţeapa.Ne mai avănd ce face cu ea,cu ţeapa adică,mi-am bagat-o eu.Jos.Şi stau de atunci cu ea.Jos.Mai veni timpul odată şi atunci am zis cel mai înfocat jos,de care eram în stare.Ce să fac însă, cu ăia din Paris, care au votat, mai ceva cum trage o armă dasta modernă, cu jdemii de focuri pe minut.Şi am luat-o din nou,sus.Acum ce să zic, a fost şi este un sus dăla,bun de Hustler.Nu ca înainte,că o mai fi şi că o mai păţi.
Da, nu-ş cum se face ,că,mulţi din aia care ziceau jos, au rămas sus.Şi acolo stau.Chiar dacă le zic eu cu frumosul,îi implor chiar,jos,ei rămăn tot sus.Eu,chiar dacă am zis jos tot am luat-o sus.
Acumuşica e la fel.Aştia strigă jos.Ăia rămăn sus.Şi acolo răman.Indiferent care.Şi de unde.Şi chiar dacă se schimbă.Doar se schimbă între ei.Rocadă cum s-ar zice.Ăialalţii tot o s-o ia.Sus,unii.Jos,alţii
Cred că o să zic, mijloc.Dar cum mama măsii, să strigi,eu vreu la mijloc?Că oricum sunt la mijloc.Dacă vreau sus,o iau jos şi dacă vreau jos o iau sus.

5 comentarii:

  1. Gogule sa nu o primesti azi-maine si jos si sus deodata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ştii Ghiţone? Să devin un tren de marfă la cocoaşă? Doamne fereşte monşer..hahahahaha

      Ștergere
    2. Vezi că duc postarea asta "sus" pe anti să aleagă și alți sus sau jos dacă nu-i cu supărare!

      Ștergere
  2. Să vedem Gogule...să vedem!Merci!

    RăspundețiȘtergere