6 ian. 2012

MAREAN


-Alo,să trăieşti nea Nelu, sunt eu Marean.
-Te-am recunoscut Mareane.Da ce e cu tine de mă suni la ora asta?Nici nu mi-a adus Nina ceaiul de foi de ceapă,că nu-ş ce am, mă doare gătul.
-Nea Nelu, am vrut să fiu primul care vă ejaculează la mulţi ani.Să ne trăieşti mulţi ani, pentru partid şi popor.
-Merci Marean,merci.Dar a trecut anul nou şi...
-Nea Nelu,mă uitam ca persoană fizică pe Goagăl şi am văzut că e ziua lu matale dă nume şi am zis ca să îţi urez de ziua numelui pe persoană fizică toate cele bune, nea Nelu.
-Îţi mulţumesc Marean,dar măine e sfăntul Ion.Ia zi ce mai e, ce mai faci?
-Nea Nelu e nasol.
-Măi dragă Marean,nasol e, nu zic,că şi ceaiul ăsta dă ceapă e nasol,da trebuie să ne sacrificăm....
-La mine e mai rău nea Nelu,că au început maimuţoii ăştia de la putere, să pună cerceafuri pă blocuri, pă persoană fizică cu moacele lu generalii ăia dă izmene.Şi e proprietate privată blocurile, că le-am şi vopsit pă persoană fizică.Şi io nea Nelu, m-am înmuiat nea Nelu, dăcănd pilotu m-a ejaculat din functie dă şef dă partid dă capitală, că lumea plănge dă dorul meu, nea Nelu,noroc că m-a lasat să fac revelionul unde mi-e mai drag pă lume, unde să fie persoane fizice multe.Că io nea Nelu,sărac şi cinstit ca matele nea Nelu.Şi dă ce să pună nea Nelu, muianele lu ăia pă blocurile mele?
-Marean dragă,nu trebuie să pui totul la suflet.Ţin minte era prin 1956, cănd am fost ales presedinte al Comitetului de organizare a Asociatiilor Studentesti.Era o vreme cănd..
-Nea Nelu,lasă bre că le ştiu ca pă Luceafărul, că ăsta mi-a căzut mie la bacalaoreat, căcama-ş în măna lu ăla care a tras subiectele, că m-a pus ăia să-l zic pă tot, dă răguşisem.Că mai bine, mă făceam ministru dă interne.Ce ministru,prim mă făceam, la cum l-am zis dă frumos şi cu intonaţie,că era o babă profesoară acolo,care vine acu să-i dau ajutoare şi îi dau ca mi-a dat zece. Şi acu nea Nelu, nu poci să le dau moacele lu ăia jos.
-Marean dragă,acelşi lucru l-am păţit şi eu,ţin minte cănd îndepartat din Bucuresti de Ceausescu, dupa 1971,că am fost printre singurii tovarasi care nu si-a facut autocritica in urma aparitiei "Tezelor din aprilie" şi am plecat…
-La colindat.Ştiu nea Nelu,da pă mine, mă calcă rău pă coadă nea Nelu ,muianele lu ăia.
-Măi dragă Marean,ca să ne mai rădem,ridică şi tu coada ca să nu te mai calce pă ia.
-Adicătelea ce, eu sunt găozar din ăia,dă care a zis preşedintele că e jumătate din ţară?Nea Nelu,nu începe şi matale, că mă duc şi io la aia cu muianele pă ceraceafuri,Şi o iau şi pă Cati şi pă Aurica cu mine şi candidez aşa daldracu, iar separat dă partid.Că vreau să mă duc iar în America, să mai învaţ ceva şi aţi belit-o.Na.
-Marean,ca fost şef dă partid şi dă ţara,am fost şi voi fi un factor dă echilibru,dar nu îmi băga şi tu sula în coastă acum. Ce dracu Marean.Pune asociaţiile,să dea jos cearceafurile alea.
-Păi nu vrea nea Nelu,nu vrea.Că le dă bani, ăia cu moacele pă cearceafuri,că le-am zis cu frumosul, bagami-aş să-mi bag în gatul lor,dă locatari pă personă fizică, că mai e un an pană la alegeri, da cică aia le dă bani dă întreţinere.Şi nu vrea să le dea jos nici da-i dracu.
-Angajează nişte alpinişti.
-Nea Nelu,începi şi matale ca Turcescu.Ce e aia?
-Indivizii ăia ,care se caţără cu franghiile pe munte,dragă Marean.
-Nea Nelu,înafară dă gropile din asfalt, io nu am munţi pă persoană fizică şi..
-Măi dragă Marean.Ăia care să caţără pă munte se pot căţăra şi pe blocuri.Vorbeşte cu Nuţi.Ea trebuie să ştie,e cu turismul.
-Am vorbit nea Nelu,am vorbit,da a zis că mai bine facem telegondolă la fiecare bloc,mă urc,dau cearceafurile jos.
-Marean dragă,ai grijă e periculos,avem nevoie dă oameni ca tine, în partid.
-Nici o problemă nea Nelu, că sub gondolă face piscină şi bagă şi apă.



LA MULŢI ANI !
        tuturor Ionilor, Ioanelor
          şi derivatelor
                 de nume
   

 SĂ TRĂIŢI, BINE! 
  HAHAHAHAHA........

Un comentariu:

  1. Bre Gogule vezi că ai greşit titulatura ejaculatorului decât! Nu-i pilot, este copilot şi chiar cărător de servită!

    RăspundețiȘtergere