2 aug. 2012

TACI !!



Unii sunt de dreapta.
Unii sunt de stănga.
Unii sunt și mai de dreapta.
Unii sunt și mai de stănga.
Unii sunt de centru.
Unii sunt și mai de centru.
Unii sunt de nici un fel.
Unii sunt și mai de nici un fel.
E un joc. La care, suntem toți invitați să luăm parte. Eu unul, am luat parte din 90 incoace ,la toate jocurile. Nu am stat în tribune. Și nici nu o să stau. Nu îmi place să stau să mănănc semințe, să mă uit după fufe și să pierd fazele importante, golurile, așteptănd pe urmă să ajung acasă și să văd reluările. Stai în tribune,treaba ta,dar pe urmă TACI.Nu te băga.Nimeni nu te-a oprit să  joci.
Indiferent cum și cu cine.TACI,NU FACI PARTE DIN JOC.
Jocul implică cel puțin doi participanți. Unul poate să fie cronometrul. Tu ăla din tribune, nu faci parte din joc. Vrei să joci, intră pe teren. Degeaba spui după meci, mamă ce le-am făcut.
TACI, nu ai făcut nimic.Ai spart semințe, sau te-ai uitat după fufe, sau după camerele de luat vederi, să te prindă vreuna, să te vadă măta la televizor, cum rănjești fasolea. Te-ai luat după antrenor și nu ai participat la joc,TACI. La sfărșitul jocului, de fapt nici nu se termină jocul și sări ca bezbeticul în sus urlănd că ai învins.
TACI, nu ai învins , chiar dacă poate scorul de pe tabelă, te arată invingător. Nu ai fost în arenă, ai fost în tribune, acasă, sau în altă parte. De fapt, erai obligat să joci, chiar dacă jucănd pierdeai.
TACI, acum pierzi mult mai mult,infinit mai mult. Ce o să spui la următoarea partidă? Băi, dacă vreau joc, joc, dacă nu, nu, în funcție de căt de prost te-ai antrenat,sau.......cine știe ce îți trece prin cap.
TACI, cum adică, nu joci și căștigi?
TACI și joacă, indiferent ce îți spun antrenorii, arbitrii.Asta dacă vrei să iei parte la joc. Nu ești obligat. Dar nu îmi spune mie,:băi boule,ai jucat singur și de prost ce ești, ai ieșit pe locul doi.
TACI. Ce dacă  am antrenori de doi lei și arbitri contra, sunt mulțumit că am jucat. Ai și tupeul să-mi răzi în fața a doua zi, spundu-mi:vezi animalule,te-am bătut.
TACI și ronțăie semințe mai departe.Tu, nu exiști în ecuația asta. Ești doar spectator. DA, ai dreptul să fii spectator. Dar TACi și nu mă fă pe mine fraier, că ma jucat singur și am pierdut.
NU,nu, eu nu am pierdut.
TACI, mai ales că te-ai luat după alții, pe care ascultăndu-i, credeai că vei căștiga stănd în tribune. Da, ei căștigă oricum,ori azi, ori măine, ori dacă participă, ori dacă nu participă, după cum le dictează interesul. Interesul lor,rareori e și interesul tău.
TACI, nu ai nici un drept, să-mi spui mie că sunt prost că am jucat, că vezi doamne dacă nu jucam căștigam. NU,nu tu căștigi, Eu căștig. Și știi ce căștig cel mai mult și mai mult? Da,da. Nu mai am deloc încredere în tine. Deloc.
Așa că, poate ai căștigat nejucănd, dar măcar ai bunul simț ,să TACI.

4 comentarii:

  1. taci tu,bai otreapa comunista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.De unde ai dedus tu că sunt otreapă? Că ti-am spus să taci? Dacă nu ai jucat și sunt convins de lucrul acesta, atunci TACI.
      2.De unde ai dedus că sunt comunist?
      3.Dacă aș fi comunist,cu ce aș fi mai prejos decăt un băsist?

      Ștergere
  2. Chiar daca vorbesti,tot o belesti.Base se intoarce

    RăspundețiȘtergere