10 iul. 2012

PA,AGRIPINA,PA.


-Angela, Angela, Angelaaaaa…...ti...Angela ti prego...
-Șefu, e vorba de Marina în căntec, nu de Angela
-Agripinel tata, de unde să știi tu, de unde să știi. Și la o adică, ce dacă e Angela, nu e cea mai bună pretenă a mea și a poporului? Pe cine iubește Angela cel mai mult, pe mine, nu?  Nu a zis ea, că m-au futut aștia și că se duce dracu Europa, dacă nu mă pun la loc?
-Cănd a zis șefu?
-Măi fată, am sunat-o ieri. Tanti Angela, pilotu mă bate, să strambă la mine și mi-a luat jucăriile, hăhăhăhăhă..
-S-a enervat rău, a făcut spume.."Suspendarea lui Băsescu vineri și organizarea referendumului au avut loc într-un mod care a ignorat principiile de bază ale statului de drept și a arătat lipsa unui respect necesar pentru autoritățile constituționale", a zis pretena mea cea mai bună
-De unde știi șef? Aștia ziceau că lipsește un dacă, care schimbă problema....Da, ce îmi place e, că ați pus ghilimele, dar nu spuneți decăt, că așa a zis cea mai bună prietena a dumneavoastră, da cum o cheamă, nu spuneți.
-Se vede că nu citești ziarele serioase și nu te uiți labeunutv. La ce dracu te uiți tu, la popa ăla a lu Felix? Tu crezi, că eu am stat aiurea, 8 ani ca șef de stat? Mă iubește galaxia Agripino, așa să știi.
-A cui șef de stat,că la noi, nu spune că există șef de stat.
-Nu spune la voi, da spune la mine. Așa că, gura și repede o gargară mare, triplă. Mă, tu știi ce m-a enervat, cel mai tare pe mine,  cand m-au suspendatără ăștia?
-Nu.
-Fii atentă. Măi fată, cănd a luat cuvantul Trandafir, m-a luat cu bățăială, că m-am luat după tine și nu am gargarisit nimic. Trebuia  să-ți crăp capu. Ai văzut ce meclă aveam. Hăhăhă, mă și ies eu din sală..
-Ce am mai răs șef, ce am mai răs. Vica, era să cada după scară, că spala geamurile de atăta răs.
-Băi, asta răde că spală geamurile? De asta după gargară, dau eu cu capul în geam. Să o dai afară.
-Stai șef, spala geamurile și rădea cum se împedicau ăia, de cabluri și cădeau cănd vă filmau. De răsul curcilor.
-Aici, ai dreptate Agripino. Puteau să stea dracu și ei într-o parte, doar trecea un galactic. Băi fată, cănd bateam marile și oceanele lumii și stăncile se dădeau din calea Biruinței mele.                       
Țin minte la Rouen, s-au dat din calea mea mii de vase și au și luat foc, hăhăhă ce mișto m-am simțit. Unde eram?
-La Rouen.
-Nu băi,de ce vorbeam.
-Că ați plecat din sală.
-Așa. Păi nu putem fată, nu puteam să stau. Adică, dacă se lua de mine,ca galactic, mai înțelegeam, că îi futeam rapid în bot, da să se ia de Fane 2.
-Șef, a zis că îi este dor de Fane2, că buldogu bubuie…
-Ce bubuie, mintea lor poate. Înțelegem zic, să se ia de mine, da nu de a mei. Doamne, dacă se lua de Nuți..
-Mai părăseați sala?
-Îi străngeam de găt fată, cu minile mele îi străngeam.  Așa și mă duc eu în sala aia și să nu găsești tu de-o gargară, nu se poate frate, nu se poate. Puteau și ăia să pună așa,  măcar o sticluță daia mică, plată, cum am văzut eu prin filme, că de umblat, am umblat galactic fiind, numai cu dalea mari.
-Adevărul este, că v-ați făcut cam de …cum să zic eu….cam
-Zi cu cuvintele tale , adică de căcat, vrei să zici nu? Da m-am scos după, este ? Pentru asta îți mulțumesc Agripino. Mișto gargară ai făcut, cănd m-am întors la palat și m-am dat și eu la ei, pe la zece noaptea. Hăhăhăh, ce crezi că făcea Trandafir atunci? Este că dormea?  Adică,  să se pună ei, cu statul meu dă drepți.
-Ce e șefu,a venit Angela?
-Statul de drept Agripino, statu de drept, că mă chinui la el din nouășiunu. Și să vină panaramele astea acu și să îmi dărăme lucrătura,nu se face și dacă nu se face, o să
 le-o fac eu.
-Ce să zic șef, acu e cam tărziu, că Zebrelea ăla de la curte, nu prea a putut să facă mare lucru și au zis pas.
-Nu-i nimic Agripino.Ne întoarcem la popor. Știi căt mă iubește romănul.Băi,romănul are mintea cea mai scurtă din toți oamenii din univers.Ai răbdare si ai să vezi.De cand aștept eu să mă lupt,cu mogulii,cu aștia care vor să fure justiția și știi căt m-am luptat eu cu Ghergheasca să fac o justiție pentru Nuți,pentru Alma,Piți,Vicleanu,Livache,Pizdache.Știi ce am auzit eu de la Meleșcanu? Băi bun om,bun. Nu uită unde a lins. Am auzit că mogulii,Felix,Vintu..
-Șef, da Vîntu e la parnaie.
-Păi da,dar vrea pilotu cu Trandafir să-l scoată,și să fure țara Agripino.Să o fure și știi căt m-am chinuit eu cu Nuți,cu Bordureanu,cu Pizdeanu să o îmbogățim. Cănd o auzi poporul că vor să-l scoată pe Bombonel..
-De unde știți?
-Păi ce, trebuie să stiu? E deajuns să spun și bou pune botu,că daia e roman,să pună botu. Că eu le-am zis,bă, Felix vrea să fure sarea și Poșta...
-Si? Văd că nu au furat-o.
-Eu i-am zis lu Nuți, să se bage, da cică nu știe decăt să dea cu pensula pe asfalt și să facă piscine, nu știe să lingă timbre. Eu i-am zis, bă Nuți, din pupat treci la lins, da nu a vrut să mă asculte și acu o lasă Felix făra sare și Poștă, că mai bine îl puneam pe Bordureanu și cănd oi pleca pe marile și oceanele planetei, o să am sare, că cică marea, nu mai e sărată și va trebui să pun eu sare și m-ai înebunit de cap, de cănd aștept gargara aia, că mi s-a uscat și gura vorbind numai de lins și sare.,Auzi mă, da, cum îl cheamă mă păla  de i-a luat nașă-su nevasta, ăla de parcă stă toată ziua  sub ugeru vacii, mă, ce imi place de ăla,mă ce îmi place. Și să vezi cănd o s-ă o bag paia cu Bombonel.Pfui,moare lumea, e clar.
-Știu și eu șef, știu și eu ? Nu-ș ce să zic.
-Păi nu ai ce să zici, că e clar că îl eliberează pe Bombo și îl pune prim ministru întăi și pormă președinte, să mă fută la curu gol pe mine și pe ai mei. Că e clar, că asta vrea să facă pilotu cu Trandafir.
-Au zis că nu.
-Zău și tu pe cine crezi? Pe ăia? Am mințit eu vreo dată?Adică eu, ca galactic, să fiu pus să jur pe biblie, că nu l-am lovit pe baistrucul ăla de copil cu pumnul și palma peste meclă,că am și uitat, că mă invățase Turcitu?  Cănd, că eu și la vameși, cănd aduceam blugi și chiloți și Kent, spuneam adevărul și numai adevărul, că trebuia să dau detaliat, ce era pe navă. Ce, aia era turnătorie?  Nu era vorba de securitate, chit că vamesul, era mai mare în grad decăt e Turcitu acum. Și la ăia de la Rouen, nu le-am spus adevărul , ce, dacă îl spui după o sută de ani, nu e tot adevăr? Am de toate,fată de toate. Îi rad. Tu știi, că în clasa a cincea, pilotu, a copiat la teza de matematică? Vezi,habar nu ai.Vezi cum te manipulează. Se poate Agripino,se poate. Dacă eu, copiam, cand dădeam notele, la ăia cu grade mai mari ca Turcitu, mai ajungeam la Anvers?  Mai ajungeam o pulă. Și nici șef de stat, nu mai eram acum. Poporul trebuie să știe. Adevărul. Și nu adevarul meu, ci adevărul unui galactic,care e altceva.
-Ce e altceva?
-Agripino, o iei razna și nu e bine,nu e bine.Crezi că de tine nu am aflat?  Și o să spun. 
-Ce am făcut eu șef,ce doamne iartă-mă am făcut?
-Nu știi? O să afi, o să afli. Da o să fie prea tărziu,o să vezi. Pe toți vă am la măna,pe toți,nu se poate ca un galactic să pățească așa ceva.Auzi,tu la bălbăitu îla de la Cetate-că să-mi dau demisia, că sunt a doua oară suspendat și că o să fiu.....Să mă apuce de suspensor. 
-Șef.știu eu ce să zic?
-Ce să zici, cum nu ai ce să zici?  Păi crezi că doarme Licheanu, Poruța….. Doamne, o să-mi fie dor de buzele lu Andreuța, să-i dai adresa mea. Da, să-i spui să îmi aducă prăjiturele, că altfel,  așa vezi că nu vine.
-Șefu, da de mine,  o să vă fie dor?
-Normal. Mă, știi ce aș lua eu de aici?
-Pe mine.
-Da, dar ce a făcut buldogu,știi ceva?
-Încă nu, da nu se lasă și plus de asta e și Ghergheasca șef și o știți. Dar ce credeți, o să se termine chestia asta cu, zic ăia, nu eu, cu denigrarea Romăniei?
-Hai că mă scoți din sărite, adică dacă aștia mă pupă pe mine, inseamnă că denigrează Romănia? Nu ti-a intrat în cap, că statul romăn, că Romănia, sunt eu?ce mama dracu. Și mai vrei, să-mi fie dor de tine. Ete, că nu o să-mi fie dor, na.Nici de tine, nici de ăia care găndesc ca tine, oricăți ori fi. Am zis atunci, că scoala romănească scoate tămpiți,ei află că țara asta, a scos tampiți. Tămpiți, sunt toți ăia ,care nu cred, că eu sunt galactic. Hai pa și spunei lui Trandafir, că să considere, că i-am predat cheile de la palat. 

Pa Agripina,pa.Cănd mă întorc,dacă mă întorc,te dau afară.

Un comentariu: